telefon via internettet
Fra : JytteJ

Dato : 16-01-05 14:09

Jeg hørte forleden dag at det var væsentlig billigere med telefon gennem
internettet. Hvad skal der til for at gøre det ? bruger man en mobil eller
fastnet ?
Jeg har ikke en dyt forstand på den slags, så hvis der er en behjertet sjæl
der vil forklare det for mig, vil jeg være glad.
Det eneste jeg kan sige er at jeg har en bredbåndsforbindelse og en fastnet
telefon.

Venlig hilsen
Jytte

Fra : KHJ

Dato : 16-01-05 16:37

JytteJ wrote:
> [...]
> behjertet sjæl der vil forklare det for mig, vil jeg være glad.
> Det eneste jeg kan sige er at jeg har en bredbåndsforbindelse og en

Kører over bredsbåndsforbindelse til internettet. Spørgs Google efter Skype,
der er et af de programmer, der bruges til formålet.
KHJ

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 17-01-05 12:45

"JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> wrote in message
> [...]
> sjæl der vil forklare det for mig, vil jeg være glad.
> Det eneste jeg kan sige er at jeg har en bredbåndsforbindelse og en

Prøv at se her:
http://gratissip.dk

Mvh Morten

Fra : frank damgaard