Emne:Hurra det lykkedes..
Fra : marianne

Dato : 10-01-05 09:28

Alle beskeder fra tråden
Besked 1 i tråden
Fra:Marianne (mariannes218@hotmail.com)

View this article only
Nyhedsgruppe:dk.helbred.misbrug
Dato:2005-01-05 07:22:30 PST

Jeg søger næsten som en desperat efter en ny omgangskreds, efter jeg
er holdt op med at ryge hash gennem alt for mange år. Jeg har ikke
lidt af de store kvaler, for jeg fulgte sådan set bare et ønske jeg
har gået med i længere tid. Det eneste jeg lider under er en økonomi
som har været skræntende pga misbruget, og dermed føler jeg mig lidt
afskåret fra at melde mig til alle mulige ting, hvor jeg kan møde en
anden slags mennesker. Jeg vil lige sige at jeg ikke har afskåret de
gode gamle venner, men at det er som om de ikke vil mig mere. Nu står
jeg bare her stærkere end før, en sød kæreste som bor i den anden ende
af landet, og klart lys forude, jeg savner bare nogle flere i mit
"nye" liv. Selvom jeg er ved at rydde op rent økonomisk har jeg
massere af overskud til nye bekendtskaber. Jeg håber nogen kender
nogen som er i samme båd som mig, på forhånd tak og hav det super
godt..
Skriv en opfølgning til denne besked

Besked 2 i tråden
Fra:SR (sanne_s_r@hotmail.com)
Emne:Re: Hurra det lykkedes..

Dato:2005-01-08 03:53:39 PST

Hej Marianne

Tillykke med begyndelsen på dit 'nye' liv ...
Jeg kender desværre ikk nogen i samme situation som dig,
men blev glad over at læse dit indlæg ...
Så ønsker dig alt mulig held & lykke fremover, og håber du
finder dig en god omgangskreds, og alt hvad dertil hører :)

Knus Sanne

Hej Sanne og tak for dine ord..Alting falder på plads med tiden..Jeg
ser lyst på min fremtid..Lever ikke længere bare for en dag frem, men
er blevet i stand til at sætte nogle langsigtede mål, som kun vil gøre
mig endnu lykkeligere at opfylde..Kærlig hilsen Marianne