fibromyalgi behandles hvordan
Fra : emmy sørensen

Dato : 10-01-05 00:06

hvordan behandles fibromyalgi

Fra : Bjarne Krog

Dato : 10-01-05 00:27

On 09 Jan 2005 23:06:27 GMT, emmy sørensen <ymme@LKQ0Nprivat.dk> (slet
LKQ0N) wrote:

>hvordan behandles fibromyalgi

Undersøg evt. om akupunktur er noget du vil prøve....

Jeg har en del patienter der har fået det meget bedre efter de er
startet med at få akupunktur.

Det plejer at være et milt problem, men der kan være andre faktorer
der spiller ind.

---
Helbredende hilsner fra
Akupunktør Bjarne Krog http://www.blivrask.dk

Fra : C.H.

Dato : 10-01-05 14:14

"Bjarne Krog" <nospam@blivrask.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> startet med at få akupunktur.
>
> Det plejer at være et milt problem, men der kan være andre faktorer

Jeg kunne lige tilføje at en akupunktør, der også er posturolog,
sandsynligvis vil behandle øjnes stilling og samarbejde..

CH

Fra : Bjarne Krog

Dato : 10-01-05 21:15

On Mon, 10 Jan 2005 14:13:43 +0100, "C.H." <cmkh@city.dk> wrote:

>Jeg kunne lige tilføje at en akupunktør, der også er posturolog,
>sandsynligvis vil behandle øjnes stilling og samarbejde..
>
>CH

OK CH.... men kan du lige fortællemig hvordan at det hænger sammen?

Jeg har selv taget posturologi hos Frank Møller Rasmussen og Manjiang,
men har ikke hørt at det skulle kunne have indflydelse på fibro....
---

Fra : Henning Christiansen

Dato : 27-02-05 23:26

"emmy sørensen (slet LKQ0N)" <ymme@LKQ0Nprivat.dk> skrev i en meddelelse
> hvordan behandles fibromyalgi

Jeg kender en kvinde (ca. 60 år), som er blevet hjulpet rigtig meget ved at
tage Vita Biosa gennem længere tid.

Henning Christiansen