Logo i tegninger
Fra : Lars

Dato : 22-12-04 08:23

Hej.

Jeg har et logo (grafik), og vil gerne have det konverteret over i en
autocad tegning. Har prøvet og lave en WMF og importe den, men får :
"No translatable objects".

Kan copy/paste, men så fylder den 2,5Mb
Kan man springe den op i vector format og så DWG ?
eller hvad gør man ?

Er der nogen der magter det ???

Lars

Fra : Lars

Dato : 22-12-04 09:19

Har fundet ud af det.

Fandt et program, der kunne trace til vector.

*s*

Fra : Leif

Dato : 22-12-04 09:45

Og hvilket brugte du?