Returnerede cgi-værdier
Fra : Torben Lange-Pederse~

Dato : 21-12-04 15:39

Jeg er ved at opsætte en netbutik via DIBS. Alt forløber uden problemer og
betaling finder sted.

Når betalingen er godkendt hos DIBS, returneres kunden til en webside
defineret i formularen via parameteren "accepturl". DIBS betalings-vinduet
medsender nogle returparametre, fx "transact", "paytype" etc.

Alle cgi-parametre hæftet på accepturl returneres til accepturl via POST.

Men hvordan får jeg fat i dem, så jeg kan vise resultatet til kunden i den
formular som er defineret med parameteren accepturl ?

Mange hilsener

Torben

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 21-12-04 16:10

On Tue, 21 Dec 2004 15:39:14 +0100, Torben wrote:

> [...]

> Men hvordan får jeg fat i dem, så jeg kan vise resultatet til kunden
> i den formular som er defineret med parameteren accepturl ?

Med CGI-modulet?

<http://search.cpan.org/~lds/CGI.pm-3.05/CGI.pm#CREATING_A_NEW_QUERY_OBJECT_(OBJECT-ORIENTED_STYLE):>

Mvh.

Adam

--
"I met a christian in Christiansands" Adam Sjøgren
A devil in Helsinki asjo@koldfront.dk