antabus
Fra : E.R.Larsen

Dato : 16-12-04 22:37

Hej er der nogen i dette forum der ved om det er rigtigt at
høfeberpiller, altså antihistaminer, ophæver antabusvirkningen. på forhånd
tak.

Fra : notme2

Dato : 21-12-04 16:52

det ville jo bare udsættet pinen ....så mit råd må være....lad være
Tope

Fra : Ulvir

Dato : 05-01-05 18:25

E.R.Larsen wrote:
> Hej er der nogen i dette forum der ved om det er rigtigt at
> høfeberpiller, altså antihistaminer, ophæver antabusvirkningen. på
> forhånd tak.

Jeps- men la' være. Hvorfor ta' Antabus, hvis man vil ophæve virkningen?
At lege med ens kropskemi på den måde er bare for dumt..