Clairvoyant
Fra : Ann Nielsen

Dato : 14-12-04 21:53

Hejsa.

Jeg er lidt nysgerrig efter at høre om der er nogen derude, der har prøvet
at være hos en clairvoyant, og hvordan det gik? Jeg overvejer at opsøge en i
forbindelse med et eventuelt karriere skift, uddannelse eller et skub i den
rigtige retning. Men jeg ved ikke helt om jeg "tror" på det.... Om jeg
overhovedet vil smide penge ud til det... Om jeg så også tør det, hvis det
er sandt det de fortæller...

Ganske kort - fortæl om jeres oplevelser hos en clairvoyant...

Mvh.

Ann Nielsen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-12-04 23:31

Ann Nielsen wrote:

> [...]
> rigtige retning. Men jeg ved ikke helt om jeg "tror" på det.... Om jeg
> overhovedet vil smide penge ud til det... Om jeg så også tør det, hvis det

Det er nogle meget store beslutninger, som vil få stor betydning for din
tilværelse, du vil lægge i hænderne på en anden.

Det kan altid være rart at få en andens vurdering af ens situation,
netop for at få det skub, du efterlyser. Ofte vil det måske være bedst,
hvis man taler med en man kender og har fuld tillid til, for eksempel et
familiemedlem eller en meget god ven, men det kan også være en fordel at
få en helt fremmed og ikke-forudfattet persons syn på sagerne.

Uanset om du vælger det ene eller andet, så husk, at du selv skal være
indstillet på løsningen - lad være med at lade dig presse til eller fra
noget, du egentlig ikke har lyst til - lyt til din egen indre stemme.

Hvis du endelig vil betale for at finde en løsning, kan du også overveje
en psykolog. Hvis vedkommende har en relevant uddannelse, kan hun måske
bedre finde frem til, hvad du egentlig helst vil inderst inde og
samtidig vurdere, om det også er realistisk muligt. Men det er ikke
professionen, der er vigtigst, det er personen. Og mange clairvoyante
har et udmærket kendskab til menneskers psykologi (jeg vil påstå, at
mange af dem netop lever af det kendskab og ikke af specielle evner).

Men overvej som sagt et familiemedlem eller en god ven som kan fungere
som med-/modspiller til at finde frem til, hvad du selv vil og evner.
Men også her er det selvfølgelig vigtig, at du finder en person som er
åben for alle muligheder.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox

Fra : G.B.

Dato : 15-12-04 00:02

"Ann Nielsen" <annn@adslhome.dk> skrev i meddelelsen

> Ganske kort - fortæl om jeres oplevelser hos en clairvoyant...

Jeg fik af min eks-kæreste (som jeg stadig ser på venskabelig basis) 400
kroner til at tage en konsultation hos en såkaldt "clairvoyant", som hun
selv er ret begejstret for. Hun har i hvert tilfælde været med til at
betale clairvoyantens husleje gennem en årrække.

Jeg fik at vide, at jeg havde lavet noget snavs i det gamle Ægypten med at
overtage nogle m'skers legeme, mens de var ude i det ydre rum og modtage
sprituøs vejledning, og derfor havde jeg nogle problemer i min nuværende
tilværelse, men det var jo ikke mere, end at hun kunne "opløse" det, så alt
blev godt igen.

Jeg har stadig hele sessionen på kasettebånd, og synes helt ærligt, at min
x hellere skulle have brugt pengene på at købe ind i det nærmeste
supermarked, men hvad ved jeg? )))

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : Sune Storgaard

Dato : 15-12-04 04:28

G.B. wrote:
> [...]

> og modtage sprituøs vejledning, og derfor havde jeg nogle problemer i
> min nuværende tilværelse, men det var jo ikke mere, end at hun kunne

Ja der kan man bare se, du har nok været lidt af en rod.. vær glad for at
strafferegistret automatisk slettes efter 4000 år -dog 5000 ved sager som
gravrøveri, sjæletyveri o.lign.. :)

> Jeg har stadig hele sessionen på kasettebånd

Af ren nysgerrighed, er der mon en chance for at du vil dele din egyptiske
kriminelle løbebane med os andre ? Jeg ved af gode grunde ikke hvad båndet
indeholder udover det, men hvis det ikke er personligt eller lignende, så
kunne jeg mægtig godt tænke mig at høre det !

Fra : G.B.

Dato : 15-12-04 11:47

"Sune Storgaard" <nospam@strueradsl.dk> skrev i meddelelsen

> Af ren nysgerrighed, er der mon en chance for at du vil dele din
> egyptiske kriminelle løbebane med os andre ?

Det har jeg jo lige gjort...

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer
Med venlig hilsen
Georg "the soulsnatcher"

Fra : Sune Storgaard

Dato : 15-12-04 18:33

G.B. wrote:
> "Sune Storgaard" <nospam@strueradsl.dk> skrev i meddelelsen

> Det har jeg jo lige gjort...

Jeg tænkte nu mere på om du kunne sample båndet (kan gøres med ethvert
lydkort), så man kunne høre det som lydfil.

Fra : G.B.

Dato : 15-12-04 23:05

"Sune Storgaard" <nospam@strueradsl.dk> skrev i meddelelsen news:41c075d4$0
$74677$14726298@news.sunsite.dk:

> Jeg tænkte nu mere på om du kunne sample båndet (kan gøres med ethvert
> lydkort), så man kunne høre det som lydfil.

Nej, det har jeg ikke lyst til.

Fra : Sune Storgaard

Dato : 16-12-04 01:50

G.B. wrote:
> "Sune Storgaard" <nospam@strueradsl.dk> skrev i meddelelsen
> news:41c075d4$0 $74677$14726298@news.sunsite.dk:

> Nej, det har jeg ikke lyst til.

Fair nok

Fra : G.B.

Dato : 16-12-04 03:59

"Sune Storgaard" <nospam@strueradsl.dk> skrev i meddelelsen news:41c0dc2d$0
$74687$14726298@news.sunsite.dk:

> Fair nok

I hope so...

Fra : Finn Jensen

Dato : 15-12-04 05:49

"Ann Nielsen" <annn@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> rigtige retning. Men jeg ved ikke helt om jeg "tror" på det.... Om jeg
> overhovedet vil smide penge ud til det... Om jeg så også tør det, hvis det

Kære Ann,

For at tage dit sidste spørgsmål først. Du behøver ikke at være bange for at
få noget ubehageligt at vide hos en clairvoyant da ingen seriøs clairvoyant
hverken kan eller vil kunne se ting som død og ulykke.

En såkaldt "sittings" som en konsultation hos en clairvoyant kaldes, forgår
i en ganske almindelig afslappet atmosfære. Der er forskel på hvordan de
forskellige clairvoyante arbejder og hvilken hjælpemiddler de benytter.
Nogle bruger krystaller som støtte, andre tarotkort og igen andre bruger
ingen hjælpemiddler foruden kontakten ed deres og klientens vejledere. Kun
clairvoyante der arbejder selvstændig uden brug af fysiske hjælpemiddler kan
optages i Clairvoyantforeningen. Et sterinlys bruges dog hos alle
clairvoyante. Når du sidder overfor den clairvoyante vil den pågældende
"tune ind" på dig ud fra din nuværende situation og med udgangspunkt i dine
spørgsmål og problemstillinger. Dette forgår gennem hele "sittingen" og du
vil få fremlagt de muligheder du har. Du skal og må være klar over de skal
betragtes som vejledning og ikke endegyldige svar og løsninger og kun du
skal og bør tage de endelige beslutninger og ikke den clairvoyante.
Langt de fleste clairvoyante optager "sittingen" på kasettebånd som du får
med hjem bagefter. Grunden er at den clairvoyante sjældent vil være i stand
til at huske hvad vedkommende fik fortalt fra "den anden side" under en
clairvoyance men også fordi at flere ting du vil få fortalt først vil få
mening for dig et stykke tid ude i fremtiden og på den måde vil du altid i
en tvivlssituation kunne genlytte til båndet.
En del clairvoyante bruger en masse tid (og dine penge) på at fortælle dig
hvordan og hvem du er, ting du godt selv ved og ikke så meget tid på selve
de muligheder der ligger derude i fremtiden for dig. Som nævnt arbejder ikke
to clairvoyante ens men personlig er dette ikke en fremgangsmåde jeg selv
benytter med mindre der er nogle ting i "hvordan og hvem" du er som har
betydning for dine fremtidige muligheder.
Som ved al anden behandling, traditionel og alternativ skal du have tillid
til behandleren, i dette tilfælde den clairvoyante, eller sagt på en nærmere
måde du skal skal have sympati for vedkommende for ellers vil du ikke få
særlig meget, andet end en lettere tegnebog, ud af din "sitting" da du også
ubevidst vil "lukke af". Sympati og tillid er vigtig for dig da en
clairvoyant bogstaveligt vil kunne læse dit liv som en åben og se hvem du er
bag "facade og skjold". Tag først en snak med den eller de clairvoyante du
kunne tænke dig at opsøge og vælg så den du syntes du har det bedst med. Du
skal ikke føle det som en ulejlighed hvis du siger nej tak til en
clairvoyant og tager en anden i stedet, dette forstår seriøse clairvoyante.
For valget er dit, ligesom valget er dit om du vil følge de vejledinger du
vil få forlagt.

Jeg håber du (og andre) fik lidt mere idé om hvordan en "sitting" hos en
clairvoyant forgår.

NB: Ovenstående skal udelukkende opfattes som generel vejledning, ikke
reklame for nogen bestemte clairvoyante.

Kærlige hilsner
Finn Jensen
Reiki healer & Clairvoyant

Fra : Hans Paulin

Dato : 15-12-04 11:11

Finn Jensen skrev:

> Et
> sterinlys bruges dog hos alle clairvoyante.

Nå!?
Hans

Fra : Kurt Daniel Conradse~

Dato : 15-12-04 13:14

Du kan få mit konto nr. så kan du sætte ind hvad du mener du vil give.
Resultatet bliver det samme, det kan jeg love dig for. Du får nemlig kun det
ud af det, at du bliver lænset for penge, det har jeg set så mange gange at
jeg ikke har talt på dem. Det godt nok det værste bondefangeri som så meget
af alt andet alternativt behandling. "Tro Kan Flytte Bjerge" Det er det det
går ud på. Det er mere viljen til at få det til at ske, end det er noget
disse elementer kan se vil ske. Men nu de fortæller dig hvad de ser,
arbejder du dig støt og roligt frem mod det mål du har fået oplyst. Derfor
er det bare pladder og en pengemaskine. Sorry. M.V.H

Fra : bente græs

Dato : 19-12-04 16:37

Fra : Bjarne Laursen

Dato : 02-01-05 13:01

En clairvoyant er en person der kan _se_ ting der ikke hører til det
fysiske univers. Betegnelsen benyttes dog som regel om alle sanserne.
De fleste cairvoyante kan således mærke på der egen krop hvis de
stiller ind på en anden person, f.eks. smerte i benet hvis denne
person har et problem der.
Det er ligeledes muligt at se/høre/mærke ting som er foregået
tidligere i personens liv. Den clairvoyante kan så bruge denne viden
sammen med sin egen logiske sans og fordelen ved ikke selv at være en
del af problemet, til at give råd eller stille uddybende spørgsmål.

Et medie er en person der kan kommunikere med åndelige verden, dvs med
afdøde personer. Et medie har som regel også gode clairvoyante evner.
Et medies rolle er udelukkende at vidergive oplysninger der kommer fra
ånder der er kommet for at hjælpe dig. Mediet skal med andre ord ikke
selv lave en vudering. Et trance medie (mere sjælent) er istand til at
lukke helt ned for sin egen person, og kan således stille sin krop
tilrådighed for ånden der er kommet for at hjælpe.

Ved et medie skal du være opmærksom på at du ikke selv kan bestemme
hvem der kommer for at hjælpe, ej heller hvilken hjælp du får. Ånden
ville formenelig kunne løse alle dine problemmer, men du jo kommet her
til jorden for lære det selv.
Når en afdøds ånd kommer igennem vil medie som regel bruge en del tid
på at fortælle dig ting du allerede ved. Dette sker for at du skal
blive mere overbevist om at der rent faktisk er en forbindelse.

God fornøjelse
Bjarne

Fra : G.B.

Dato : 02-01-05 13:33

Bjarne Laursen <bl@pyramidedata.dk> skrev i meddelelsen

> En clairvoyant er en person der kan _se_ ting der ikke hører til det
> fysiske univers.

Tjah, det er i hvert fald en som PÅSTÅR at kunne se noget, som ingen andre
kan se.