Booke skiskole på skisportstedet eller på ~
Fra : Tp

Dato : 01-12-04 00:47

Hej.

Det er sikkert dyere at bestille skiskolen hejmmefra gennem skistedets
internetside, men er der nogle der har erfaringer med hvor man ellers kan
bestille eller bestille direkte på skisportstedet til en bedre pris eller ?

Ligeldes med ski, kan det betale sig at leje dem i den nærmeste by hvor
priserne på skileje er halv. pris. Men hvad så hvis de går i stykker eller
er for store / små så skal man ud på en lang tur for at få den byttet. ?

Mvh Tim

Fra : Martin Rise Christen~

Dato : 22-12-04 20:28

"Tp" <dsl52001@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er for store / små så skal man ud på en lang tur for at få den byttet. ?

Vedr. skiskole booking - så findes der: http://www.skiskolebooking.dk/
Fordelene er bl. a. at du er sikker på at få en dansk veludannet instrkutør,
som har gennemgået udannelse på Den Danske Skiskole.

Hvis du lejer hjemmefra, har du kun problemerne med at transporterer grejet
derned - jeg mener faktisk at Dansk Skiforbund anbefaler dette.

Mvh,

Martin Rise Christensen