Hvor er det et godt sted at diskuterer ski~
Fra : Tp

Dato : 29-11-04 00:14

Ved ikke om denne gruppe kan bruges. ?

Nogle som har været i Sälen og som kan fortælle mere om dette sted. ?

Mvh Tim

Fra : Søren R

Dato : 29-11-04 10:35

On Mon, 29 Nov 2004 00:14:10 +0100, "Tp" <dsl52001@vip.cybercity.dk>
wrote:

>Ved ikke om denne gruppe kan bruges. ?
>
>Nogle som har været i Sälen og som kan fortælle mere om dette sted. ?
>
>Mvh Tim

dk.fritid.rejse bruges ofte til dette formål, hvor folk ønsker info om
deres feriedestinationer. Har ikke selv været i sälen, men generelt er
livet for kort til at stå på ski nord på

--
Søren R

¤ Træt af reklamer? http://www.hadereklamer.dk ¤
¤ Nyheder om online gaming - http://www.esportnews.com ¤

Fra : Tp

Dato : 29-11-04 17:19

Ja det er muligt at livet er for kort til det. Men nu er det første gang vi
skal stå på ski og til det formål må sverige da være et godt begyndersted
eller ?

Tim

Fra : Søren R

Dato : 30-11-04 09:39

On Mon, 29 Nov 2004 17:19:22 +0100, "Tp" <dsl52001@vip.cybercity.dk>
wrote:

>Ja det er muligt at livet er for kort til det. Men nu er det første gang vi
>skal stå på ski og til det formål må sverige da være et godt begyndersted
>eller ?

Jo, det er helt sikkert rigtig godt i Sverige, det var også sagt med
et smil på læben

Men glæd dig til at du har været afsted 2-3 gange, og føler dig sikker
på ski. Så vil du lige pludselig få øjnene op for alperne el. lign,
hvor man står lidt mere på ski end kører i lift

God tur, og held og lykke med det!

Fra : Martin Rise Christen~

Dato : 22-12-04 21:06

"Tp" <dsl52001@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Ved ikke om denne gruppe kan bruges. ?
>
> Nogle som har været i Sälen og som kan fortælle mere om dette sted. ?
>
> Mvh Tim
Har været i Sälen en gang - og kommer der kun nødtvunget igen - var jeg
nybegynder og skulle på ski - så blev det helt 100% Hemsedal i slutningen af
Marts, så er vejret godt - der er kæmpe begynderområde (de har lige udvidet
helt vildt) men der er også muligheder for at presse sig selv lidt på de
sidste par dage.

Jeg medbragte min gl. chef i sälen og han var begynder da han startede (og
overvægtig usportslig gennemsnits dansker) og selv han var ikke udfordret
det sidste par dage på turen (skal lige siges det var en 14 dages tur) De
længste bakker tog ca. 45 sekunder når jeg gav mig god tid.

Til Sälens forsvar skal det siges at vi nåede ikke at kører rundt til mere
en 2 steder - jeg er typen der har det bedst med ski in ski out - ikke det
der pjat med at skulle starte bilen i løbet af den uge jeg er på
destinationen.

Jeg har dog reddet mig en billig tur derop i næste uge, så jeg skal faktisk
til Sälen om en lille uge - det kan jo være det er blevet bedre.

Mvh,

Martin Rise Christensen