Billede af aftegn
Fra : Ukendt

Dato : 28-11-04 22:40

Hej

Da jeg er ved at låne en hest skal jeg bruge et billede til at indtegne
aftegnene på i kontrakten.

Er der nogen der ligger inde med et godt billede set fra siden og forfra
kunne jeg godt tænke mig at få en kopi.
Evt et fra et hestepas.

Hilsen Camilla

Fra : Anet

Dato : 29-11-04 00:03

"M&M" <milla snabela jyde punktum dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> aftegnene på i kontrakten.
>
> Er der nogen der ligger inde med et godt billede set fra siden og forfra

Hejsa

Hvis du søger på hestepas på Google så kommer der straks en masse sider frem
og en af de første er hele ansøgningen som hestepas skrives på og der er de
orginale tegninger forfra, fra siden, bagfra osv. af hesten. Du kan skyde
genvej og trykke på dette link.

http://www.appaloosa.dk/pasansogning-pdf.PDF

--
Hilsen

Annette

Fra : Ukendt

Dato : 29-11-04 08:47

"Anet" <aneteng FJERNDETTEHER@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

>Du kan skyde
> [...]

Hej Annette!
Tusinde tak for hjælpen! Det var lige det jeg skulle bruge!

Hilsen Camilla

Fra : Lise Lotte Wagner

Dato : 29-11-04 22:29

Hej
Tillykke med at du har fundet en hest at ride i de pragtfulde omgivelser
du har, håber du bliver rigtig glad for den.
m.v.h. Lise Lotte

Fra : Ukendt

Dato : 29-11-04 22:37

"Lise Lotte Wagner" <llw@os.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
> Tillykke med at du har fundet en hest at ride i de pragtfulde omgivelser
> du har, håber du bliver rigtig glad for den.
> m.v.h. Lise Lotte

Tak for det Lise Lotte! Frøkenen her er blevet ponnypige for første gang i
sit liv Har været så heldig at finde en sød araberhoppe som flytter
herhjem på onsdag. Jeg er enormt spændt!
Har du fået solgt Symfoni?

Hilsen Camilla

Fra : Lise Lotte Wagner

Dato : 29-11-04 23:19

Nej desværre, men der sker en del her i ugen, nogen der skal komme og se
hende så jeg håber der snart er gevinst, så jeg kan få mig en mindre hest at
ride på. Hvor stor er ponyen du har fået?.
m.v.h Lise Lotte