Longo Vital + Omnimin?
Fra : RS

Dato : 26-11-04 09:06

Hej!

Jeg er begyndt at tage Longo Vital for at forbygge blister i munden. Indtil
nu har jeg taget to Omnimin-vitamintabletter dagligt.

Kan jeg blive ved med at tage 1 eller 2 Omnimin-tabletter, samtidig med at
jeg tager Longo Vital? Eller bliver vitamindoseringen for stor?

Jeg tager ikke andre vitaminer/korsttilskud i det daglige. Ved optræk til
forkølelse eller lign. tager jeg dog Echinamin og Kan Jang-tabellet.

Indholdet i hhv. Omnimin og Longo Vital kan ses på følgende websider:

http://www.biosym.dk/dansk/produkt_omnimin.htm

http://www.longovital.dk/Default.asp?Action=Details&Item=170

Mvh.

Fra : G.B.

Dato : 26-11-04 10:15

"RS" <simmol@mail.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Kan jeg blive ved med at tage 1 eller 2 Omnimin-tabletter, samtidig
> med at jeg tager Longo Vital? Eller bliver vitamindoseringen for stor?

Jeg har taget 2 omnimin dagligt i 4 år, og det har jeg ikke taget skade
af..... taget skade af..... taget skade af..... taget skade af..... taget
skade af..... taget skade af..... taget skade af..... taget skade af.....
taget skade af.....

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer