Snowboard
Fra : Lasse

Dato : 15-11-04 06:36

Hej..

Jeg skal på skiferie til sverige i januar måned. Det er første jeg
skal det, men vil helst lære at køre på snowboard. Er det en fordel at
kunne stå på ski, hvis man gerne vil snowboard? Er snowboard for svært
at lære på en uge?

Håber nogen kan hjælpe mig.

Med venlig hilsen

Lasse

Fra : essal(fjernes)

Dato : 23-11-04 23:53

Den største fordel du har af at kunne stå på ski, er at du formentlig
ikke er panikslagen for at falde. Mit bedste råd er at tage en
instruktør 3 halve dage og selv træne om eftermiddagen. Jeg brugte en
uge på at lære mig selv, hvad jeg siden har lært folk på en dag eller
to. Så når du alligevel har 4-5000 oppe af lommen til skiferie, kan du
ligeså godt ofre de sidste 500 og få noget ud af det.

Hav en rigtig god tur.

Med venlig hilsen din navnebror