YAPC::Europe::2005
Fra : Kåre Olai Lindbach

Dato : 10-11-04 19:19

Jeg deltok ikke på YAPC i Belfast, men trodde at København/Scandinavia
nå stod for tur...

<paste>
Hi,

First, thanks to BooK for the mailing list address, second, follows
current news:

Dates: 31 August to 2 September, 2005
Motto/Theme: Perl Everywhere
Homepage: http://braga.yapceurope.org/

Kind regards,
Alberto and José
</paste>

Er dette avklart?

--
mvh/Regards Kåre Olai Lindbach
(News: Remove '_delete_' and '.invalid')

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 10-11-04 19:36

Kåre Olai Lindbach <barbr-en_delete_@online.no.invalid> writes:
> [...]
> nå stod for tur...

> [...]
> First, thanks to BooK for the mailing list address, second, follows

Ja, 2005 bliver i Portugal. 2006 bliver formentligt i Birmingham.
Hvorvidt 2007 bliver i København eller ej, kommer nok an på om folk
gider lave noget
--
Lars Balker Rasmussen Consult::Perl
http://consult-perl.dk