Barcelona
Fra : X- WO MEN

Dato : 09-11-04 12:46

Har barca bare tur i den eller er det rent held...?

Hvad synes du...?

Hilsen Bjarne

Fra : Michael

Dato : 09-11-04 12:51

X- WO MEN wrote:
> Har barca bare tur i den eller er det rent held...?
>
> Hvad synes du...?
>
> Hilsen Bjarne

I curling?

/michael

Fra : Christian Holm

Dato : 09-11-04 13:34

> I curling?

Jeg ved at de foruden deres baskethold vist nok har et eller andet
fodboldhold, men har aldrig hørt om et curlinghold.

.... hehe!

Mvh
Christian

Fra : Niels-Jørgen Østerby

Dato : 09-11-04 18:25

Christian Holm wrote:

> Jeg ved at de foruden deres baskethold vist nok har et eller andet
> fodboldhold, men har aldrig hørt om et curlinghold.
> ... hehe!

Det er nok nærmere en af de specielle nordspanske sportsgrene.

--
Øster

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 09-11-04 20:00

X- WO MEN wrote:

> Har barca bare tur i den eller er det rent held...?

Som du måske kan gætte af de kommentarer du har fået, findes der en
gruppe for fodbold.

Prøv at sende dit indlæg der.

Alle dk-grupper kan findes her: www.usenet.dk

Mvh. Jørgen