Reparation af billiardbord!!!
Fra : Jens Meiner

Dato : 08-11-04 14:49

Hej....

Jeg har fået et gammel billiard bord. tror det er ½ størrelse eller hvad man
klader sådan noget. Bordet er uden skifterplade i bunden, hvilket et rigtigt
bord vist har! Jeg kunne godt tænke mig selv at sætte bordet lidt i
stand!... Der er huller i dugen der hvor keglerne skal stå og så er dugen
slidt af omkring hullerne.... Håber der måske er nogen der har haft
erfaringer med at sætte sådan et bord i stand eller måske kan komme med
nogle gode råd om hvad man egentlig skal gøre/bruge. Jeg satsede på at pille
den gamle dug at og ligge en ny på og så kunne jeg godt tænke mig at slibe
træet ned i kanterne og lakere det. Ved godt at man muligvis kunne sende den
til en billiardfabrik og få dem il at gøre det, men det koster jo altså !!!
og hvis resultatet når det er selvgjort ikke er godt nok er det bare
ærgeligt!!!

Mvh
Jens Meiner

PS. Hvis dette ikke lige er gruppen til et sådan spørgsmål, er der så ikke
nogle der måske kunne henvise mig til den rigtige gruppe !