interwivet..
Fra : Ida Krog

Dato : 15-05-01 15:12

Hej
min mor har lavet et interwiev, i en avis, om mig og min sygdom, jeg vil
gerne vide hvad i syntes om det.. jeg vidste det ikke.. jeg blev fortalt det
af en af mine venner, der bor i den by, avisen var fra.. jeg syntes selv,
det er ondt gjort, når jeg ikke er inddraget..

Men det har måske noget at gøre med, at mor og jeg ikke er venner.. men hun
kunne vel tænke sig om..

Jeg håber at jeg kan få en respons.. uanset hvordan den er..

Ida Krog
idakrog@telefona.dk
http://communities.msn.dk/Ometlivmedskizofreni
http://communities.msn.dk/Atblivesterilisaseret

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 15-05-01 21:17

"Ida Krog" <idakrog@telefona.dk> wrote in message
> [...]
men hun
> kunne vel tænke sig om..
>
> Jeg håber at jeg kan få en respons.. uanset hvordan den er..

hej ida...

jeg synes faktisk ikke det er fair af din mor ikke at i det mindste at
fortælle dig det.....

men på den anden side gør du jo intet selv for at holde din sygdom i
skjul.... det er jo ikke noget du pakker væk og ikke ønsker andre skal
vide..... snarere tværtimod.....
men ikke desto mindre vil jeg altid synes at hvis nogle skal svare på
spørgsmål om andre er det det mindste man kan gøre, lige at lade
vedkommende vide at det sker.... om ikke andet så bagefter.....
hvis det derimod handler om hendes håndtering af din sygdom og ikke dig
som sådan så er det vel ok.....
--
knus sabina

behind every good woman, lies
a trail of men.....*SF*

Fra : Lis

Dato : 17-05-01 17:52

Søde Ida
Det er lidt svært at give dig response uden at ha` set interwievet, du er
selv åben omkring din sygdom ........hvorfor så ikke din mor ?
Under alle omstændigheder ulykkeligt at I ikke er venner .

Mange venlige hilsner fra Lis