Fjerne sportstape
Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 01-11-04 22:48

Af årsager jeg ikke skal komme nærmere ind på her har jeg fået placeret
sportstape på ret uheldige steder. Der er tale om steder hvor der er
kropsbehåring. Det sidder fast som ind i helvede og smerten er uendelig hvis
jeg blot hiver i det men det vil alligevel ikke af. Har prøvet at står under
bruseren i 1 time i håbet om at limen ville opløses, men det gjorde ingen
forskel. Nogle ideer til hvordan jeg får det af ? Helst ikke noget med sprit
eller sådan noget da min hud er ret sart inden under...

Fra : N´far

Dato : 01-11-04 23:12

"Martin / Fårevejle" <Jadahva@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
sprit
> eller sådan noget da min hud er ret sart inden under...

Vær nu en mand og hiv dem af !!!
..
..
..
..

Nej:

På sygehusene "nulrer" de, med noget creme, "trylleplastrene" af. Prøv med
evt. fugtighedslotion.

Barber dig så...

vh

Fra : Michael

Dato : 02-11-04 01:05

Martin / Fårevejle wrote:
> [...]
> forskel. Nogle ideer til hvordan jeg får det af ? Helst ikke noget med sprit
> eller sådan noget da min hud er ret sart inden under...

Ryk, og gør det så aldrig mere!

/michael

Fra : bj

Dato : 03-11-04 20:28

hvis du skulle komme på samme tanke igen, det tror jeg ikke;) så sørg i det
mindste at barbere dig inden. Det gør man i sportens verden. Men lige nu er
der ikke andet for end at hive lortet af i fart. jo længere tid det sidder
jo sværere er det at få af.....så skulle den r** vist være barberet, hehe

bj

Fra : Michael

Dato : 04-11-04 00:58

Fandt lige dette på en side med sportsplejemidler:

FJERNELSE AF TAPE

1) Når man skal fjerne tape fra huden, skal man trække huden væk fra
tapen og trække tapen baglæns af. Aldrig flå tapen af huden.

2) Når man bruger en skærer eller tapesaks, skal man vælge klippe ved
siden ag knoglerne og i retning af det bløde væv for at minimere
ubehageligeheder (f.eks. på den mediale side af ankelen bag malleoli)

3) Klister bør fjernes hver dag, når det bruges direkte på huden for at
forebygge hudirritation og fjerne restophobninger.

4) Smørelse på spidsen af saksen eller skæreren, hjælper med at undgå,
at der skæres/klippes i huden.

http://www.sportspharma.dk/indhold.php?sid=32

/michael