Studievært til fingerspidserne(JP 31okt)
Fra : Bo Warming

Dato : 31-10-04 09:49

Studievært til fingerspidserne
Som målmand anlagde Peter Schmeichel et meget højt niveau. Heller ikke i
rollen som tv-vært med Preben Elkjær og Brian Laudrup som gæster i studiet
er noget overladt til tilfældighederne.
http://www.jp.dk/login?url=sport/artikel:aid=2695780

BW: En back fra reservebænken er måske ofte bedst til at analysere spillet
på skærmen

Men folk er til idoler, helte, nostalgi

Laudrup er vel overbliksmand med sans for at læse spil og popularisere - de
andre to har flabethed og lange arme , der taler for dem
Jo - selvtillid er interessaznt trækplaster for en studievært

En modig ex-spiller der tidligt udtrykte mening om hvornår en kamp skal
aflyses, synes jeg kunne være en god vært - men det der afgør hvem vælges er
nok 1. popularitet 2. kotrollerbarhed. En Dirck Passer type, der siger "Jeg
stemmer på Glistrup" lige pludselig, er det man især aldrig vil tillade i
live TV på sports-sendefladen

Fra : Henrik Sahl

Dato : 31-10-04 11:01

> [...]
> "Jeg
> stemmer på Glistrup" lige pludselig, er det man især aldrig vil tillade i

Message - Block sender...

Aaaahhh, det gjorde godt.

Mvh
Henrik

Fra : Hansen

Dato : 31-10-04 18:08

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote a lot of crap as usual.

LUK røven, imbicile nar. Plejehjemmet kalder, senile gamle idot.

Hansen

Fra : Nicolai

Dato : 31-10-04 19:38
Fra : Ukendt

Dato : 03-11-04 19:08

Nicolai wrote:
> http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

Åhr så hold dog snart kæft med de evindelige henvisninger til andre folks
mening om Bo Warming. Vi kan godt finde ud af selv at vælge hvad vi gider
læse.

--
Livet er for kort til netbetjente

Med venlig hilsen
Kim Frederiksen
kim.frederiksen snabela gmail.com

Fra : Nicolai

Dato : 03-11-04 20:23

Fra : G.B.

Dato : 04-11-04 01:34

"Kim Frederiksen" <kim.frederiksen snabela gmail.com> skrev i
meddelelsen news:41891e78$0$52264$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Åhr så hold dog snart kæft med de evindelige henvisninger til andre
> folks mening om Bo Warming. Vi kan godt finde ud af selv at vælge hvad
> vi gider læse.

Der kommer også nye læsere til. Du skal ikke tro, at alting drejer sig om
din gudelignende identitet, hr. netbetjent.

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : Ukendt

Dato : 04-11-04 18:03

G.B. wrote:
> [...]
>
> Der kommer også nye læsere til. Du skal ikke tro, at alting drejer
> sig om din gudelignende identitet, hr. netbetjent.

Ja ok, det kan der være noget om, men når man har set det link 543543212
gange om dagen, hænder det at man taber besindelsen. Ingen tvivl om at Bo's
holdninger er ret specielle, men man kommer ikke uden om at han til tider
faktisk har noget tankevækkende at sige. Det er frustrerende at mange bare,
som udgangspunkt, sviner ham til.

.... og lad venligst være med at kalde mig netbetjent. Skulle du være i tvivl
om hvad min holdning er til netbetjente, så prøv at ryge på google og søg på
mine indlæg i dk.admin.netikette.

Fra : G.B.

Dato : 04-11-04 20:04

"Kim Frederiksen" <kim.frederiksen snabela gmail.com> skrev i
meddelelsen news:418a60cc$0$90552$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> ... og lad venligst være med at kalde mig netbetjent. Skulle du være i
> tvivl om hvad min holdning er til netbetjente, så prøv at ryge på
> google og søg på mine indlæg i dk.admin.netikette.

Tror du ikke jeg kender din holdning til begrebet?

Hvad med at holde sig fra at skyde med slangebøsse, når man selv bor i et
drivhus?