Røgelse ??
Fra : hamselv\(DKMC\)

Dato : 28-10-04 21:52

Hæi der

Jeg har smidt et par billeder i news:dk.binaer med Emne: Røgelse??

Er der nogen der ved om jeg kan købe den slags her i DK ??

Det hedder Holy Smokes og har flere variationer, denne hedder Tibet Lotus.

Har fundet et sted i Tyskerland, men ved nu ikke lige om jeg har lyst til at
betale ?16 når bestillingerne koster ?14.

hamselv herfra
--
VED BESVAR, HUSK AT RETTE ADRESSEN.

Fra : Åndspygmæen

Dato : 30-10-04 13:00

"hamselv(DKMC)" <hamselv@brammmmingnet-slet2m.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> betale ?16 når bestillingerne koster ?14.

Hrmm har hørt at røgelse skulle indeholde tungmetaller, de er giftige at
indånde.

Fra : G.B.

Dato : 31-10-04 02:14

"Åndspygmæen" <pygmæ@g.dk> skrev i meddelelsen

> Hrmm har hørt at røgelse skulle indeholde tungmetaller, de er giftige
> at indånde.

Vrøvl. God røgelse er lavet af aromatiske træsorter (som f.eks. savsmuld
fra sandeltræ o.l.), ægte æteriske olier og/eller harpikser.

Måske er visse inferiøre sorter fra Østen farvet med tungmetalholdige
farvestoffer, men dem kan man sagtens undgå.

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer