Hvilken dansk sportsudøver tjener flest pe~
Fra : Søren R

Dato : 27-10-04 13:54

Dette spørgsmål diskuterede nogle af mine kammerater og jeg selv for
et stykke tid siden.

Vores bud var:

Thomas Bjørn - Golf
Morten Andersen - Amerikansk fodbold
Tom Kristensen - Motorsport

Tilfældig rækkefølge.

Hvem tror i tjener flest penge. Ser gerne flere emner på listen.
--
Søren R

¤ Træt af reklamer? http://www.hadereklamer.dk ¤
¤ http://www.esportnews.com ¤

Fra : Rundude

Dato : 28-10-04 12:23

mit bud:
morten a - am fodbold
wilson kipketer - atletik
thomas bjørn - golf
martin jørgensen - fodbold
grønkjær - fodbold

Alle er incl. sponsorkroner
mvh
rundude aka Kenneth

Fra : SKN

Dato : 28-10-04 15:07

"Rundude" <RundudeSPAM@ofir.dk> wrote in message

> martin jørgensen - fodbold
> grønkjær - fodbold

Hvad med Jon Dahl?

/SKN

Fra : Jakob M

Dato : 28-10-04 14:00

"Søren R" <Kongen19delete-this@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Dette spørgsmål diskuterede nogle af mine kammerater og jeg selv for
> [...]

Der var en oversigt i BT for ikke så længe siden, og Thomas Bjørn var nr. 1.
Resten kan jeg desværre ikke huske, men jeg tror jeres bud er tæt på.

Mvh
Jakob

Fra : Jev

Dato : 09-11-04 14:34

Ved det kun med fodboldspillere, viser her de fem bedst betalte DANSKE
fodboldspillere:

1. JON DAHL TOMASSON:AC Milan
ÅRSLØN: 22 millioner
For nylig forlængede han frem til sommeren 2009, hvilket giver ham en
pæn lønforhøjelse i hele kontraktperioden.

2. THOMAS GRAVESEN:Everton
ÅRSLØN: 15 millioner
I dag er han en af de bedst betalte i Liverpool-klubben.

3. THOMAS SØRENSEN:Aston Villa
ÅRSLØN: 12 millioner
Har kontrakt til 30. juni 2006, men tilbydes formentlig snart en
forlængelse.

4. MARTIN JØRGENSEN:Fiorentina
ÅRSLØN: 10 millioner
Fiorentina har været tvunget til at honorere danskerens syv års
erfaring fra serie A. Og det har betydet en pæn lønstigning til
kreatøren.

5. JESPER GRØNKJÆR:Birmingham
Han er nu blandt de bedre lønnede i Birmingham.Han fik en god sum for
at forlade Chelsea ét år før kontraktudløb.

Fra : johnny brolund erich~

Dato : 19-11-04 20:09

> [...]
>Tom Kristensen - Motorsport
>
>Tilfældig rækkefølge.
>
>Hvem tror i tjener flest penge. Ser gerne flere emner på listen.

Hvad med Jon Dahl Tomasson - Fodbold