-- Parken: Publikum krævede kamp stoppet -~
Fra : Bo Warming

Dato : 25-10-04 16:09

-- Parken: Publikum krævede kamp stoppet --
Øjenvidner til faldulykke i Parken fik tilbudt krisehjælp. Med ét blev
flosklen om, at fodbold er vigtigere end livet selv, manet stenhårdt til
jorden, da en tragisk ulykke satte punktum for søndagens sene superligakamp
mellem FC København og Viborg.
http://www.jp.dk/login?url=sport/artikel:aid=2684414

BW: Hvem gavnes ved at dødsfald fører til aflysning?

Min far lærte mig "Der er to ting man ikke skal ærgre sig over - dem man kan
gøre noget ved, for så skal man gøre noget ved det, og dem man ikke kan gøre
noget ved, for så hjælper det jo ikke at ærgre sig."

Skriv "sørge" i stedet for "ærgre sig" i dette bon mot.
Sorgterapi er beskæftigelsesterapi for psykologer
Vi bearbejdningen af at en fulderik-ulykkesfugl gejlede sig op til
meningsløs, suicidal adfærd betyde at der bliver mindre af den slags i
fremtiden end ellers?

Fra : Nicolai

Dato : 25-10-04 19:15
Fra : Amar

Dato : 25-10-04 21:44

"Nicolai" skrev
http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

Tak... Jeg var lige ved at svare. Nu er han i mit kill filter

Amar

Fra : Henrik TB

Dato : 25-10-04 21:50

Hey hey...
synes lige i skulle komme over og give jeres mening til kende i
dk.snak.vittigheder
der er en vild debat igang!!! om netop det her emne!!!

Fra : Bo Warming

Dato : 26-10-04 12:03

"Henrik TB" <Htb@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hey hey...
> synes lige i skulle komme over og give jeres mening til kende i
> dk.snak.vittigheder
> der er en vild debat igang!!! om netop det her emne!!!

Er det tråden "Berømte sidste ord- Sagt i Parken" ?

Jeg forstår ikke at folk kan have noget mod skriveri de er uenig i, fx
oplever som "smagløst". Ingen tvinger dem til at læse eller svare.

Tak for oplysning om at han først døde på hospitalet. De der var tæt ved og
alarmerede redningstjeneste og holde uvedkommende på afstand, har jeg enorm
respekt for.
Men hvis de havde sagt i højtaleren "Det var en trist episode, og vi holder
om lidt 2 minutters stilhed til sorgbearbejdning. Om ti minutter fortsætte
kampen, "
- så havde det være et størst-mulig-lykke-for-flest tiltag. Mener jeg

Situationsfornemmelse er ofte at være slave af gruppepres.
At stille spørgsmålstegn ved noget massepsykotisk hvor man gejler hinanden
op til sorg, der ikke stikker dybt, er debat og uproblematisk. Ord kan ikke
såre.

Igår skrev EB at skorstenfejeren der pædofil-myrdede satte en lang
dødsannonce i da hans kone døde fornylig. De fandt den usmagelig - vist kun
fordi han er morder. Jeg forstå ikke at folk gider moralisere - har de ikke
nok i at være smagsdommer for eget liv?

Fra : Michael

Dato : 26-10-04 16:06

Bo Warming wrote:

> Jeg forstår ikke at folk kan have noget mod skriveri de er uenig i, fx
> oplever som "smagløst".

Nej, der er så meget du ikke forstår, Bo...

/michael

Fra : Nicolai

Dato : 26-10-04 19:21
Fra : Frederik Thorup

Dato : 26-10-04 22:05

Nicolai wrote:
> http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

Og dette afdskiller sig hvordan fra det du postede i går ved samme tid?
Hvorfor blive ved med denne åndsvage off-topic henvisning til en sladderside
om BW?

Gå dog væk

Frederik

Fra : Nicolai

Dato : 27-10-04 17:21

> Og dette afdskiller sig hvordan fra det du postede i går ved samme tid?
> Hvorfor blive ved med denne åndsvage off-topic henvisning til en
> sladderside
> om BW?

Så længe folk spilder deres tid på lange indlæg ja

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-10-04 15:22

> At stille spørgsmålstegn ved noget massepsykotisk hvor man gejler
> hinanden op til sorg, der ikke stikker dybt, er debat og
> uproblematisk. Ord kan ikke såre.

En folkekirkepræst fik for ikke så lang tid siden ørene gevaldigt i
maskinen, da vedkommende var inde på samme emne. Ifølge præsten var det
dybt problematisk, at vi i dén grad dyrkede påtagen og falsk sorg i
forbindelse med krig og naturkatastrofer på den anden side af kloden. Jeg er
tilbøjelig til at give præsten og dig ret i, at vi nogen gange viser
følelser for fremmede mennesker, vi ikke har belæg for.

Problemet er, at man bliver skudt kynisme i skoene, hvis man er ærlig om
denne slags følelser eller mangel på samme.

--
-Jens B.

Fra : N/A

Dato : 30-10-04 05:05

Fra : N/A

Dato : 30-10-04 05:05

Fra : N/A

Dato : 30-10-04 05:05

Fra : Bo Warming

Dato : 28-10-04 23:41

> Mine følelser har noget med medmenneskelighed at gøre. Jeg vil ha det
skidt
> med at sidde og glo på en fodboldkamp mens de på tribunen ved siden af
> forsøger at holde en mand i live der har flækket kraniet.

Ingen har foreslået at kampen blev genoptaget, mens den døendes ambulance
til hospitalet ikke havde startet sin fart mod hospitalet.

Træneren burde have stoppet reservernes ivrige opvarmning, som folk tosser
til at buhe, fordi alles adrenalin er i kog, og kan man ikke hade en
dommerfafgørelse, så kan man hade reservers "ufølsomhed".

Journalisterne lyver når de digter at "publikum krævede kampen stoppet". Mit
gæt er at flertallet ville have påskønnet genoptagelse

Fra : Amar

Dato : 29-10-04 12:04

> Journalisterne lyver når de digter at "publikum krævede kampen stoppet".
> Mit
> gæt er at flertallet ville have påskønnet genoptagelse

Det er så dit gæt. Men fakta er anderledes. Prøv at snakke med nogen der var
der. Det var så tæt på 100% opbakning til beslutningen om at stoppe som der
overhoved kunne være. Meget tæt på alle rejste sig og klappede da dommeren
kom ud og fløjtede kampen af.

Amar

Fra : Bo Warming

Dato : 29-10-04 15:24

> [...]
der
> overhoved kunne være. Meget tæt på alle rejste sig og klappede da dommeren

Da min far faldt på badeværelsesgulvet var jeg den nærmeste til at ringe
efter hjerteambullancen og gøre alt der viste sig nytteløst vedr hans
kredsløbs-kollaps.
Ingen tåre fældede jeg før et døgn senere da en ligegyldig hyklende perifer
nabo havde så sentimentalt professionelt empati-look at min underbevidsthed
krævede "Hyl som du ulve du er iblandt"

Dine observationer siger intet om hvad er ideel reaktion.
Som sagt synes jeg at ½-1 times pause var berettiget og dem der følte sig
personlig berørt af en drukkenbolds fjollede selvmord kunne så tage hjem og
sørge intenst, og de der elsker fodbold kunne få dette færdiggjort, mens de
var i Parken.

Fra : Alucard

Dato : 29-10-04 23:24

On Fri, 29 Oct 2004 16:23:58 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Dine observationer siger intet om hvad er ideel reaktion.

Det gør dine da heller ikke....

> [...]
>sørge intenst, og de der elsker fodbold kunne få dette færdiggjort, mens de

Efter min opfattelse var der vist generel enighed om at stoppe. (Både
spillere og tilskuere)... Både din og min mening er i den sammenhæng
totalt ligegyldig....

Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-04 00:03

"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

> Det gør dine da heller ikke....

Joh.
Jeg har klart argumenteret for genoptagelse af kampen.

> Efter min opfattelse var der vist generel enighed om at stoppe. (Både
> spillere og tilskuere)... Både din og min mening er i den sammenhæng
> totalt ligegyldig....

Don Ø har netop i TV sagt, at Kristoffer skulle nogen have givet en endefuld
i den bare - han var jo årsagen til al ondet. Men han slog sig ihjel.

Den "generelle enighed" kunne lige så let være blevet skabt om mit
"følelseskolde" forslag om videre-spil, hvis Don Ø personalet havde ville
dreje den derhen.

Men man var stolt af at alle opførte sig professionelt og perfekt, og jeg
ved godt at mit synspunkt er ikke politisk korrekt - men det er det mest
lykkeskabende på langt sigt.

Det vi så, var modbydeligt smagsdiktatur, der trak egen sorg-"religion" ned
over hovedet på flertallet, der formodentlig var mere interesseret i fodbold
end sorg-psykologisk pjat-religion jvf følgende angreb på de religiøses
intolerance fra en stor oplysnings-filosof

" People whose daily life appears empty and monotonous easily grow
religions. This is comprehensible and excusable, but they have no right to
demand religious sentiments from those whose daily life is not empty and
monotonouse" Nietzsche

Fra : Alucard

Dato : 30-10-04 00:56

On Sat, 30 Oct 2004 01:02:35 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Joh.
>Jeg har klart argumenteret for genoptagelse af kampen.

Du argumenterede for dit synspunkt, hvilket ikke automatisk gør det
ideelt....

>Den "generelle enighed" kunne lige så let være blevet skabt om mit
>"følelseskolde" forslag om videre-spil, hvis Don Ø personalet havde ville
>dreje den derhen.

Det tror jeg nu ikke... Men faktum er at de blev enige om at stoppe...

>Men man var stolt af at alle opførte sig professionelt og perfekt, og jeg
>ved godt at mit synspunkt er ikke politisk korrekt - men det er det mest
>lykkeskabende på langt sigt.

Hvorfor skulle det blive lykkeskabende på langt sigt ?????
Min mening er at fodbold blev så inderligt ligegyldigt i den
sammenhæng.....

Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-04 05:05

> Du argumenterede for dit synspunkt, hvilket ikke automatisk gør det
> ideelt....

Med "ideel" menes sføli "det der i skribentens oplevelse ville være ideelt".

> Det tror jeg nu ikke... Men faktum er at de blev enige om at stoppe...

NETOP. Og alle mine mange sports-ideologiske og fodbolds-enthusiastiske
ontopic skriverier om emnet, går på, at boldspillet smadres, når egoistiske
skvaddernakker som Don Øs smagsdommere skal profilere sig ved at smugle
kriseterapeutisk religion ind, og DET er hvad jeg kritiserer.

> Hvorfor skulle det blive lykkeskabende på langt sigt ?????
> Min mening er at fodbold blev så inderligt ligegyldigt i den
> sammenhæng.....

At du altså ikke er så fodbold-enthustiastisk som mig, gør det overraskende,
at du så svarer på tråd, der ikke er direkte om sparketeknik og
dommerkendelser.

Jeg er et blomsterbarn af Camus-skolen der oplever bevidstgørelse i alle
beslutninger, der griber ind i medmenneskers liv, og på sigt ser jeg gavn af
debat og milde fingerpeg til DonØ-kumpanerne om, at en anden gang ku spillet
nok fortsætte, selvom psyko-ekspertisen gerne vil have gjort kriser og flæb
ud af en isoleret enkelt- og engangs-episode, der for 99,9% af publikum
reelt var en uvæsentlig småting.
Lad folk tude ad kongebrylupper - men lad fodboldsfans slippe for
aflysninger.

Jeg kaldes "kold skid" i denne tråd, og i min studietids
biokemi-laboratorieøvelser var jeg den "afstumpede psykopat", der påtog sig
at aflive forsøgsdyrene, før vi gik hjem (andre glemte det gerne med tortur
til hellere).
Men ingen på 3 vildt ophidsede ng kan svare på
*hvem gavnes af facade-varmhjertetheden.*

Fra : Alucard

Dato : 30-10-04 12:26

On Sat, 30 Oct 2004 06:05:09 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Med "ideel" menes sføli "det der i skribentens oplevelse ville være ideelt".

Jeg tror ikke at "skribenten" i dette tilfælde er repræsenterer
særligt mange danskeres holdning )

>At du altså ikke er så fodbold-enthustiastisk som mig, gør det overraskende,
>at du så svarer på tråd, der ikke er direkte om sparketeknik og
>dommerkendelser.

?????? Der tabte jeg lige tråden......

>Jeg kaldes "kold skid" i denne tråd

Det er jeg da ligeglad med... (Jeg lader andre kaste med mudder)...

>Men ingen på 3 vildt ophidsede ng kan svare på
>*hvem gavnes af facade-varmhjertetheden.*

Hvorfor skal det absolut gavne nogen ? Er det ikke nok at folk (de
fleste i hvert fald) blev enige om at at gå hjem ? At der så er nogle
få der blev sure over at miste nogle få minutters fodbold, kan ikke
bringe mit pis i kog..

Ups. Det er måske et forkert ordvalg.. )))))))

Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-04 14:18

> [...]
> fleste i hvert fald) blev enige om at at gå hjem ? At der så er nogle
> få der blev sure over at miste nogle få minutters fodbold, kan ikke

Emnet, jeg har bragt op, og som har skabt stor interesse i en vidtforgrenet
tråd, er om
1. det var klogt at aflyse kampen
2. om det var demokratisk at aflyse kampen.

Jeg mener man burde have sagt, da ambulancen havde forladt Parken, at om ti
minutter genoptages kampen hvis over halvdelen af publikum ikke har forladt
deres sæder inden da..

Jeg mener ikke du har belæg for at mene at "de fleste" godkendte den trufne
beslutning.

Formynderisk eftergivenhed for flæb er skruen uden ende - snart skal kampen
afbrydes, hvis en spiller modtager mobilopkald om at hans kone vil skilles.

Din tilkendegivelse om, at der ikke behøver være nogen, der gavnes af
hykleri, er interessant. Jeg tror, at den holdning deles af mange, og det er
både fodbold- og politik-relevant. Folk bøjer nakken og siger "Smagsdommerne
alene vide - alt står i Don Ø's hånd. Den måske rigtige beslutning udsættes
ikke for fair play kritik og efter-debat.

Fra : Alucard

Dato : 30-10-04 23:27

On Sat, 30 Oct 2004 15:18:02 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Emnet, jeg har bragt op, og som har skabt stor interesse i en vidtforgrenet
>tråd, er om
>1. det var klogt at aflyse kampen
>2. om det var demokratisk at aflyse kampen.

Hvad har demokrati med sagen at gøre ????? Havde du tænkt dig at lave
en afstemning blandt publikum ??? )))))))

>Jeg mener man burde have sagt, da ambulancen havde forladt Parken, at om ti
>minutter genoptages kampen hvis over halvdelen af publikum ikke har forladt
>deres sæder inden da..

Latterligt..

>Jeg mener ikke du har belæg for at mene at "de fleste" godkendte den trufne
>beslutning.

Det er bare mit indtryk

> [...]
>alene vide - alt står i Don Ø's hånd. Den måske rigtige beslutning udsættes
>ikke for fair play kritik og efter-debat.

Det er da et klart eksempel på overfortolkning.......

Fra : Bo Warming

Dato : 31-10-04 03:27

> Hvad har demokrati med sagen at gøre ????? Havde du tænkt dig at lave
> en afstemning blandt publikum ??? )))))))

> Latterligt..

HVORFOR ? ? ?

> Det er bare mit indtryk

> Det er da et klart eksempel på overfortolkning.......

Nej, i forgårs havde TV kaldt Don Ø i studiet til et langt indslag, hvor
fald&aflysning dog suppleredes med DonØ-menneskesmuglingen af _hele_
fodboldshold, der får asyl ved at gemme sig her under DonØ's vingers skygge

MAN UNDLOD HELT AT SPØRGE OM AFLYSNING KUNNE VÆRE UNDGÅET

for så ville man svække psykolog og kriseterapeut dogmerne.

DER MÅ IKKE STILLES SPØRGSMÅLSTEGN ved uslingenes svagheds-opreklamerende
lort.

Fra : Alucard

Dato : 31-10-04 10:04

On Sun, 31 Oct 2004 03:26:44 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>ti
>forladt

>HVORFOR ? ? ?

Publikum har da ikke en skid indflydelse på om spillerne ikke har lyst
til at spille mere.... Hvis publikum er utilfreds kan de jo prøve at
forlange pengene tilbage og lade være med at komme der igen........

>Nej, i forgårs havde TV kaldt Don Ø i studiet til et langt indslag, hvor
>fald&aflysning dog suppleredes med DonØ-menneskesmuglingen af _hele_
>fodboldshold, der får asyl ved at gemme sig her under DonØ's vingers skygge

Jeg tvivler på at DonØ har FORLANGT at kampen skulle stoppes....

>MAN UNDLOD HELT AT SPØRGE OM AFLYSNING KUNNE VÆRE UNDGÅET

Det var vel fordi det er hamrende uinteressant for alle andre end
dig......

>for så ville man svække psykolog og kriseterapeut dogmerne.
>
>DER MÅ IKKE STILLES SPØRGSMÅLSTEGN ved uslingenes svagheds-opreklamerende
>lort.

Det er vel mere fordi de ikke kan få sig til at stille så latterlige
spørgsmål.....

Fra : Amar

Dato : 29-10-04 16:01

> [...]
> perifer
> nabo havde så sentimentalt professionelt empati-look at min

Det viser jo kun at du er en kold skid... men det kommer ikke som nogen
overraskelse.!

> Dine observationer siger intet om hvad er ideel reaktion.

Ideel reaktion er sådan som du mener den er, eller som jeg mener, eller
hvordan definerer du det.???

> [...]
> og
> sørge intenst, og de der elsker fodbold kunne få dette færdiggjort, mens

For det første mener jeg definitionen på selvmord involverer fortsæt - altså
at det er med vilje. Det tror jeg så ikke det var, men du ved selvfølgelig
bedre.
For det andet blotter du jo bare din åbenlyse mangel på viden om fodbold og
fysik med sådan en kommentar. Spillerne spiller 45 min, holder pause 15 min,
spiller videre 25 min.. for derefter at holde ½-1 times pause og så spille
20 minutter mere. Det er jo ikke fysisk holdbart. Men dejligt at se at du
kan tage fejl. Det er jo ellers yderst sjældent :)

Amar

Fra : Bo Warming

Dato : 29-10-04 18:17

> Det viser jo kun at du er en kold skid... men det kommer ikke som nogen
> overraskelse.!

Forklar mig hvem gavnes af sentimentalt skuespil eller holdning som normalty
er facade?

> Ideel reaktion er sådan som du mener den er, eller som jeg mener, eller
> hvordan definerer du det.???

Ja, alt er lige OK.Enig?

> For det første mener jeg definitionen på selvmord involverer fortsæt -
altså
> at det er med vilje. Det tror jeg så ikke det var, men du ved selvfølgelig
> bedre.

At se på resultatet kun er gængs shorthand, og ulykkesfugle har blandede
motiver, og det havde selvfølgelig denne uheldige særling.
Hvis lynet var slået ned i ham, skulle man så også have afbrudt kampen?.

> [...]
> 20 minutter mere. Det er jo ikke fysisk holdbart. Men dejligt at se at du
> kan tage fejl. Det er jo ellers yderst sjældent :)

Hvad har man valgt når afbrydelse er sket i andre situationer?
DET ville interessere mig

Fra : Carsten Riis

Dato : 27-10-04 15:57

Jens Bruun wrote:

> [...]
> tilbøjelig til at give præsten og dig ret i, at vi nogen gange viser
> følelser for fremmede mennesker, vi ikke har belæg for.

Det kan jeg så godt gå med til.

Jeg bryder mig ikke om, at verdenen går fuldstændig på halen, når en
person (som udemærket er klar over, at befinde sig i et meget farligt
område) bliver kidnappet og slået ihjel.
Men, når det drejer sig om 500.000 afrikanere, så går man forbi med
dette i tavshed eller kun en bibemærkning på side fem.

Det er sgu' underligt med det der TV.

mvh

Carsten Riis

xfut: dk.politik

Fra : Carsten Riis

Dato : 26-10-04 17:24

Henrik TB wrote:

> Hey hey...
> synes lige i skulle komme over og give jeres mening til kende i
> dk.snak.vittigheder
> der er en vild debat igang!!! om netop det her emne!!!

Ja, tilgengæld er det kutyme i dk.snak.vittigheder at lave grin med ALT
uanset hvor tragisk det måtte være.

Det være sig lige fra Scandinavian Star, Estonia,
Rumfærge-eksplosioner, WTC, afganistan....you name it.

Og jeg vil til enhver tid stå ved, at det var min kommentar som udløste
stormen.
Tilgengæld kunne jeg aldrig aldrig finde på, at komme med den slags
kommentarer her i gruppen (dk.fritid.fodbold). Netop fordi her sidder
nogen mennesker som er følelsesmæssigt involveret i fodbold. Og det
naturligvis påvirker dem. På tværs af alle hold.

Er man så samtidig skribent/lurker i dk.snak.vittigheder, så må man
altså affinde sig med at man ikke tager hændelsen med de samme
fløjlshansker der som her.

Nå, jeg sender debatten videre til dk.admin.netikette, da debatteknik
har noget med netikette at gøre og ikke med fodbold.

Med venlig hilsen

Carsten Riis

Fra : Andropov

Dato : 26-10-04 20:14

Nicolai skrev:

>http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

Nu kender vi efterhånden den adresse udenad, men det gør ham ikke til
en dårligere skribent. Der er jo ikke noget ved det hvis vi alle er
enige så er der jo ikke noget at diskutere.

Fra : Jesper Nøhr Andersen

Dato : 26-10-04 23:59

> Nu kender vi efterhånden den adresse udenad, men det gør ham ikke til
> en dårligere skribent. Der er jo ikke noget ved det hvis vi alle er
> enige så er der jo ikke noget at diskutere.

Rigtigt. Problemet er bare at BW aldrig har været interesseret i en
diskussion og er fuldstændig immun overfor saglig argumentation. Han holder
sandsynligvis danmarksrekorden i at være i killfiltre pga hans vanvittige
indlæg.

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-10-04 15:39

"Jesper Nøhr Andersen" <jesperna@stofanet.dk> wrote in message

> [...]
> diskussion og er fuldstændig immun overfor saglig argumentation. Han
> holder sandsynligvis danmarksrekorden i at være i killfiltre pga hans

Og hvad så? Derfor skal jeg da ikke belemres med links til latterlige
hadesider fra bedrevidende skribenter, der åbenbart ikke mener, at jeg selv
er i stand til at vurdere, om jeg gider diskutere med Bo Warming eller ej.

--
-Jens B.

Fra : Amar

Dato : 27-10-04 16:42

> [...]
> selv
> er i stand til at vurdere, om jeg gider diskutere med Bo Warming eller ej.

I hvert fald bør du sakse dk.sport.fodbold ud fra de grupper du sender til.
Det er totalt irriterende at 90% af indlæggene i denne tråd ikke har en skid
med fodbold at gøre.

Amar

Fra : Bo Warming

Dato : 29-10-04 03:44

"Nicolai" <emailxyznifo@fogh.com> skrev i en meddelelse
> http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

Hav tak Oh Nicolai for at reklamere for mig med "Bo Warmings Greatest Hits"
antologien, som min PR-assistent, lektor cand.scient. Hans Hyttel jævnlig
opdaterer.

Du er OT, hvad jeg aldrig er - og her et par velvalgte citater om at
Park-aflysningen skyldes anmasende religion - da fodboldsporten var ung,
ville den være trækplaster nok i sig selv, men idag må FCK&Co bygge fjoget
relitiøs underholdning oven på den sunde, ægte tilskuersports-oplevelse.
Døde-kult entusiaster ka flæbe efter kampen over en selvmorder - de skal
ikke stjæle fra tilskuerne hvad de har betalt for.

[...]

" Where life is colorful and varied, religion can be austere
or unimportant. Where life is appallingly monotonous, religion must be
emotional, dramatic and intense. Without the curry, boiled rice can be very
dull." C Northcote Parkinson

Fra : Nicolai

Dato : 29-10-04 06:49

> Hav tak Oh Nicolai for at reklamere for mig med "Bo Warmings Greatest Hits"
> antologien, som min PR-assistent, lektor cand.scient. Hans Hyttel jævnlig
> opdaterer.

Jeps - det er nemmere end at bruge sin tid å at læse dit lort.

Du har aldrig svaret på hvorfor alle hader dit lort?

Desuden går du ALTID udenom argumenter, så stakkels os der spilder vores tid
på dig.

(18 sekunder spildt her :(

Fra : Bo Warming

Dato : 29-10-04 10:29

Hits"

> Jeps - det er nemmere end at bruge sin tid å at læse dit lort.

Du læser årgamle indlæg - dig om det.

> Du har aldrig svaret på hvorfor alle hader dit lort?

En højtråbende promille af usenettere blæser sig op - definer "at hade".
TV-serien "DAllas" er udødelig fordi J.R. var skurken som alle "elskede at
hade".

> Desuden går du ALTID udenom argumenter, så stakkels os der spilder vores
tid
> på dig.

Jeg har efter hver OSS-opdatering og til folk som dig udbedt mig PRÆCISION
om hvad ønskes dokumenteret. Jeg underbygger daglig mine synspunkter med
argumenter og uddybning.
Men altid flygter Hans Hyttel og Nicolai.

Fra : Peter Kastholm

Dato : 29-10-04 10:42

> En højtråbende promille af usenettere blæser sig op - definer "at hade".
> TV-serien "DAllas" er udødelig fordi J.R. var skurken som alle "elskede at
> hade".

Så fik jeg svar på hvem Bo Warming er. Usenets svar på JR

Fra : Søren Andersen

Dato : 29-10-04 10:51

"Peter Kastholm" <peter.kastholm3@FJERNESskolekom.dk> wrote in message

> Så fik jeg svar på hvem Bo Warming er. Usenets svar på JR

Ja, nemlig ja !

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-10-04 10:53

"Søren Andersen" <na@nospam.com> wrote in message

> Ja, nemlig ja !

JR - ham med alle pengene og de lækre elskerinder?

--
-Jens B.

Fra : Bo Warming

Dato : 29-10-04 11:21

> "Søren Andersen" <na@nospam.com> wrote in message

> JR - ham med alle pengene og de lækre elskerinder?

De andre mænd er vatpikke og tøffelhelte - i lommen på TV-seriens
fantasiforladte, smålige kvindekvæg. Moderen der er gammel og usexet gik
vildt meget op i at hun ved bortoperation af bryst for cancer ville være
mindre kvinde - hvor dum kan man være.

JR skærer hårdt igennem og overhører flæb og får virksomheden til at give
profit så der skabes arbejdspladser for tusinder af oliearbejdere

Gennemtænkt Adam Smith heroisme - Guds usynlige hånd der via udbud og
efterspørgsel gør DEN TILSYNELADENDE EGOISME til altruisme, der gavner mere
end stat&socialisme&centralisering.

Går der noget fra Sue Ellen fordi J.R. gør en glædespige glad?

Min favorit-replik fra JR er
"Jeg vil ikke være politiker - de er på valg - men jeg ejer politikere"
Dallas 1984

Fra : Michael

Dato : 29-10-04 12:41

BO WARMING! Hvad har dette indlæg med sport at gøre??? Hold dig til
topic eller hold dig væk.

/michael

Fra : Bo Warming

Dato : 29-10-04 23:43

"Michael" <michael-25@ofir.dk>

> BO WARMING! Hvad har dette indlæg med sport at gøre??? Hold dig til
> topic eller hold dig væk.

Her er det tydeligt, at hvis Michael ønskede at påpege OT, så havde han
slået ned på Jens Bruun, der forlod fodboldemnet
- ikke på mig, der blot svarer Jens Bruun helt korrekt

Men Michael er besjælet af, at jage jøder som en nazi gør det. Han går efter
manden ikke bolden.
Så han retter al kritik mod mig - for personrettet intolerance er for ham
"god smag".

Og sådan er det altid. Jeg skriver 100% on-topic. Men andre forvilder sig ud
i fjerne associationer. Altid straffes jeg og ikke den anden, for jeg er en
uskyldig jødestjernet, som den man elsker at hidse sig op over (det gjaldt
også dengang i seneste årtusind, da man løj mig OT og fik udbyder til at
lukke konto).

Danskeres etik er præcis som naziernes var - had til ytringsfrihed og nul
respekt for, at debattens regler gælde ens for alle.

Her greb jeg Michael med hænderne i kagekrukken, og alle kan nu se, at kun
han og ikke jeg har fejl.
Læs fx nedenstående, hvor kritikken skulle have været sat ind imod linien
med "JR", der er fodboldløs - ikke imod at jeg svarer på JR-linien.
(Hvis overhovedet denne netbetjent-kritik imod fri associationer har
berettigelse - det er ikke en kritik som Michael bruger mod sine venner, kun
når han at besjælet af fascistioidt had og intolerance -
- og selvbedrager sig til at tro, at han er retfærdighedens upartiske engel.
Kan nogen modsige dette?
`"Hold dig væk" angrebet burde have været sat ind mod indlægget FØR mit -
tsk tsk tsk.
Gå tilbage til hvor jeg omdøber tråden vedr et fodbold-relevant
Nietzsche-citat - altid er jeg den fundatsoverholdende og fejlfri - altid
opgiver folk at modsige mig vedr emnet (for det er umuligt) , men finder
noget fnidder, hvor fejlen er hos en anden, der har associeret friere, end
jeg har for vane..)

Fra : Amar

Dato : 29-10-04 12:25

BW(adr) faldt uheldigt og tastaturet skrev:

> [...]

Hvad helvede vil du så kalde ting som det her..:

"De andre mænd er vatpikke og tøffelhelte - i lommen på TV-seriens
fantasiforladte,....
Klip: en masse ligegyldigt pis....
- men jeg ejer politikere" Dallas 1984"

Eller det her:

"Du læser årgamle indlæg - dig om det.
Klip: endnu mere ligegyldigt irrelevant pis
Men altid flygter Hans Hyttel og Nicolai."

Hvis ikke du kan se at de nævnte indlæg er OT i en gruppe der handler om
fodbold så er du om muligt mere ignorant end jeg troede. Pis venligst
tilbage til dk.politik med din solo "jeg er så smart, og i andre er idioter"
holdning, og så kom igen hvis du har noget interessant at skrive om fodbold.

Amar

Fra : Tim

Dato : 29-10-04 12:30

"Amar" <henrikwaarst @ hotmail.com> wrote in message

> [...]
idioter"
> holdning, og så kom igen hvis du har noget interessant at skrive om

Vi vil heller ikke ha' ham i dk.politik.

Tim

Fra : Bo Warming

Dato : 29-10-04 15:33

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> idioter"
> fodbold.
> >

> Vi vil heller ikke ha' ham i dk.politik.

Royalt "vi" der modsiges af at du gider svare.

Klædelig beskedenhed klæder ikke mig - sorry.

Kun de sølle er beskedne - de dygtige fryder sig ved gerningen. Goethe

bsk "Through modesty many of the choicest intellects perish.
Nietzsche

Bsk Beskedenhed er fra før klædernes tid og vil genopstå, når
klæder ikke mere bruges. Beskedenhed døde, da klæderne blev opfundet.
Beskedenhed døde, da falsk beskedenhed blev født. Mark Twain

bsk Beskedenhed er kunsten at se ydmyg ud, når man fortæller folk, hvor
dygtig man er. Lee Jackson

Bsk Do you wish men to speak well of you?
Then never speak well of yourself.Pascal (1623-1662)French Scientist and
Religious Philosopher

bsk Do you wish men to speak well of you? Then never speak well of
yourself. Pascal (1623-1662)French Scientist and
Religious Philosopher

bsk En god opdragelse består i at man skjuler hvor højt man sætter sig
selv. Marie von Ebner-Eschenbach

Bsk God opdragelse består i at skjule, hvor meget vi mener om os selv, og
hvor lidt vi tænker på andre. Mark Twain (1835-1910)

Bsk Good breeding consists in concealing how much we think of
ourselves and how little we think of other persons. Mark Twain

Bsk Hans beskedenhed er næsten påtrængende. Jens Otto Krag
om K.B. Andersen

bsk He who does not think too much of himself, is much more
esteemed than he imagines.Goethe

Bsk He who speaks without modesty will find it difficult to make
his words good.Confucius

BSk Hver gang man udretter noget, skaffer man sig en fjende. Man
skal forblive middelmådig for at være populær. -Oscar Wilde

Fra : G.B.

Dato : 30-10-04 00:53

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i meddelelsen news:clt9k1$300s$1
@news.cybercity.dk:

> Vi vil heller ikke ha' ham i dk.politik.

LOL!

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : Bo Warming

Dato : 29-10-04 15:29

"Amar" <henrikwaarst @ hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad helvede vil du så kalde ting som det her..:

Jeg vil kalde det
"Noget som Amar blev så tændt på, at han ordonanerede et langt svar"

Definer OT hvis du vil have det bedømt efter netop det kriterie.

Fra : Amar

Dato : 29-10-04 15:53

> Definer OT hvis du vil have det bedømt efter netop det kriterie.

dk.sport.fodbold og dk.sport... Er vi til at starte med enige om at disse
gruppers fundats handler om at grupperne er lavet til at snakke om sport, og
fodbold..? Ellers find dem på google og læs.!

Følgende 3 indlæg sakset fra disse to grupper er nogle du har skrevet og
postet i de 2 sportsgrupper... Kan du ikke lige forklare mig hvordan det har
med fodbold at gøre..?

Jeg har selvfølgelig ikke sakset i dem denne gang, for du kan åbenlyst ikke
finde ud af det så...

1:

Fra : Amar

Dato : 29-10-04 16:02

Fik klikket på send inden jeg fik sakset dine irrelevante indlæg ind... men
find dem selv. Starten og slutningen står i mit sidste indlæg, så det må
være muligt for dig... Og forklar så lige hvad det har med fodbold og sport
at gøre...

Amar

Fra : Nicolai

Dato : 29-10-04 16:20

> Amar

Du har endnu ikke fattet at du spilder dit liv på ham?

Fra : Amar

Dato : 29-10-04 17:36

> Du har endnu ikke fattet at du spilder dit liv på ham?

Kan vi ikke blive enige om at jeg selv bestemmer om jeg vil bruge tid eller
ej på BW..???
Så hvis du blander dig uden om, så gør jeg det samme med hvad du spilder din
tid med.
Tak

Amar

Fra : Nicolai

Dato : 29-10-04 18:35

> [...]
> ej på BW..???
> Så hvis du blander dig uden om, så gør jeg det samme med hvad du spilder

Fint med mig :)

(Tragisk)

Fra : Michael

Dato : 30-10-04 11:18

Amar wrote:

> [...]
> ej på BW..???
> Så hvis du blander dig uden om, så gør jeg det samme med hvad du spilder din

Jo, men vi kan også hurtigt blive enige om, at du er knaldhamrende
off-topic i denne gruppe. Og så spilder du altså også vores andres liv
og er i øvrigt ved at komme ned på samme lave niveau som Warming...

/michael

Fra : Amar

Dato : 30-10-04 23:36

> [...]
> off-topic i denne gruppe. Og så spilder du altså også vores andres liv og
> er i øvrigt ved at komme ned på samme lave niveau som Warming...

Ok... og hvor er du nu... OT..?

Jeg prøver at få tumpen BW til at fatte han ikke er velkommen (forgæves,
ja - det har jeg opdaget), men jeg skriver en hel del herinde om fodbold, og
dit indlæg til mig er da ikke mere Topic end mit.!!!
I øvrigt... hvor er din kommentar om Nicolai der startede OT med at fortælle
mig at jeg spildte min tid.?
Prøv forresten også lige at læse nogle af mine indlæg... dem hvor jeg
gentagne gange beder BW om at holde sig til topic eller skride....

For ikke det hele skal være OT... Brøndby rules...

Amar

Fra : Bo Warming

Dato : 31-10-04 02:39

"Amar" <henrikwaarst @ hotmail.com> skrev i en meddelelse

> For ikke det hele skal være OT... Brøndby rules...

Her udstiller den selvbestaltede Mr. Net-Cop sin værste og laveste
netikette.

Fodbold-debat, der omfatter Don Ø politisering og psykologisering og
kristeterapi, bør være emnet i denne ng - enig?.

En bøvs om at en klub er bedre end en anden, gør ikke et resourcespildende
had-indlæg mindre offtopic

Jeg tillader mig at gentage d'Herrer Michael og Amars fundatsbrydende
had-indlæg. Hvem kan finde *noget i det*
der har at gøre med fundats og fodbold i det??

I sig selv er "den-og-den-klub-rules" et acceptabelt og ontopic
bøvs-udsagn, men det er den slags en-dimensional forfladigelse af
fodbolddebat, der fik Christoffer til at tro at springen op i raseri over en
dommerkendelse ville gøre ham populær hos vennerne, og de venner, der før
har rost dommerkritik, har medskyld i dødsfaldet.
Don Ø sagde i forgårs i TV at den nu afdøde Christoffer skulle have haft
smæk i sin bare af nogen for sin udåd sidste uge - jeg mener at alle der
fladpandet gør fodbold til en -vi-er-gode-og-de-er-gale bøvsekonkurrence ER
KRITISABLE.

OG HER EN SKAMPLET AF ET INDLÆG

Fra : Martin Kristensen

Dato : 25-10-04 19:54

> BW: Hvem gavnes ved at dødsfald fører til aflysning?

BW - elsker du bare at være usmagelig? Har du slet ikke nogen
situationsfornemmelse eller empati med andre?

--
Venlig hilsen
Martin Kristensen

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 25-10-04 22:17

"Martin Kristensen"

> BW - elsker du bare at være usmagelig? Har du slet ikke nogen
> situationsfornemmelse eller empati med andre?

Lad være med at svare. Du får ikke noget fornuftigt ud af det. Manden er
blottet for enhver form for realitetssans eller situationsfornemmelse.
Begynder man at diskutere med ham, bliver det bare meget værre. Han kører
væk i floskler og vendinger han tror er smarte. Svarer ikke på argumenter
osv. osv.

Smid ham i dit kill filter - det er til alles bedste (Jeg er i hvert fald
glad for at jeg ikke længere bliver sur hver gang jeg ser et af hans dybt
latterlige indlæg)

Mvh.
Lars

Fra : G.B.

Dato : 25-10-04 23:52

"Martin Kristensen" <inv@l.id> skrev i meddelelsen news:2u50ahF26gu62U1
@uni-berlin.de:

> BW - elsker du bare at være usmagelig? Har du slet ikke nogen
> situationsfornemmelse eller empati med andre?

<Børnehave-pædagog-mode>
Hvad synes du selv?
</Børnehave-pædagog-mode>

Fra : Bo Warming

Dato : 26-10-04 12:08

"G.B." <nonono@nospam.invalid.com> skrev i en meddelelse
> "Martin Kristensen" <inv@l.id> skrev i meddelelsen news:2u50ahF26gu62U1
> @uni-berlin.de:

Empati er synonymt med medfølelse eller korpsånd.

Jeg misbruger ikke min til at være formynder og forlange fodboldskamp aflyst
fordi det tilfresdsstiller min vilje til magt og nævenyttighed og
indblandingslyst.

Fra : Martin Kristensen

Dato : 26-10-04 12:41

> [...]
aflyst
> fordi det tilfresdsstiller min vilje til magt og nævenyttighed og

Empati i denne situation er også at kunne sætte sig ind i, hvordan det er at
være til en fodboldkamp, hvor man ser en tilskuer falde ned fra en tribune.
Så vil jeg i hvert fald tro, at man lige pludseligt ikke synes, det er så
vigtigt at se resten af fodboldkampen. Det var som du også som du selv
skriver i emnelinien tilskuerne, der forlangte kampen aflyst, og ikke
formynderi fra en eller anden smagsdommer.

/Martin

Fra : Nicolai

Dato : 26-10-04 19:21
Fra : Frederik Thorup

Dato : 26-10-04 22:06

Nicolai wrote:
> http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

Tak skæbne du er dum. Du er /så/ tæt på en abuse mail.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 26-10-04 22:52

"Frederik Thorup" <frederik@odense.kollegienet.dk> skrev i en meddelelse
> Tak skæbne du er dum. Du er /så/ tæt på en abuse mail.

LOL - Hvem er det lige der er dum her Frederik??

/Johnny

Fra : Amar

Dato : 27-10-04 00:01

> LOL - Hvem er det lige der er dum her Frederik??
>
> /Johnny

Helt enig Johnny )

Amar

Fra : Nicolai

Dato : 27-10-04 17:21

Fra : ThomasB

Dato : 26-10-04 09:05

"Martin Kristensen" <inv@l.id> skrev i en meddelelse

> BW - elsker du bare at være usmagelig? Har du slet ikke nogen
> situationsfornemmelse eller empati med andre?

Martin, hvorfor svarer du ikke på BW's spørgsmål?

Hvem gavner det, at fodboldkampem aflyses, fordi en tåbe kravler over hegnet
i raseri over udsmidning?
Han døde iøvrigt først på hospitalet.

Fra : Tim

Dato : 26-10-04 09:16

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote in message

> Martin, hvorfor svarer du ikke på BW's spørgsmål?

Fordi hvert eneste svar afføder 10 nye syge indlæg fra B.W.s side. Da jeg
smed ham i mit killfilter (for 120. gang) efter en længere pause, forsvandt
der over 800 (ottehundrede) indlæg, der hovesageligt består af emner om at
skide på plastik, pisse i diverse beholdere, skrabe lort af med
paptallerkener og skide i sengen/hånden etc.

Han lever af, at folk bliver oprørte over hans svineri.

Tim

Fra : ThomasB

Dato : 26-10-04 12:59

> Fordi hvert eneste svar afføder 10 nye syge indlæg fra B.W.s side.

Men Martin svarede, hvorfor du ikke kan bruge det argument.

> [...]
> skide på plastik, pisse i diverse beholdere, skrabe lort af med
> paptallerkener og skide i sengen/hånden etc.

Ja, og hvad så?

Du tror ikke at nogen kan have gavn af Bo's forsøg?

> Han lever af, at folk bliver oprørte over hans svineri.

Hvordan?

Fra : Tim

Dato : 26-10-04 13:16

> Men Martin svarede, hvorfor du ikke kan bruge det argument.

> Ja, og hvad så?

plonk... hyg dig med Warming.

Fra : ThomasB

Dato : 26-10-04 13:32

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> plonk... hyg dig med Warming.

Tror du skal arbejde lidt med din tolerancetærskel

Fra : Amar

Dato : 26-10-04 14:02

"ThomasB" kom desværre til at skrive følgende:

> Tror du skal arbejde lidt med din tolerancetærskel

ThomasB... tror du i stedet skal læse lidt her...
http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html
Warming er åbenlyst en idiot der kun har til formål at genere og provokere.
Alene af den grund ønsker langt de fleste her i gruppen at han finder en
anden gruppe at gøre det i.

Amar

Fra : Tim

Dato : 26-10-04 14:11

> "ThomasB" kom desværre til at skrive følgende:

Min tolerencetærskel er faktisk temmelig høj. Han deler kun plads i mit
kill-filter med BW.

> [...]
provokere.
> Alene af den grund ønsker langt de fleste her i gruppen at han finder en

Og alle andre grupper ønsker, at han finder andre grupper.

Tim

Fra : Amar

Dato : 26-10-04 14:18

> Og alle andre grupper ønsker, at han finder andre grupper.

Tror ellers dk.mudderkastning er et godt sted... måske endda også dk.politik

Amar

Fra : Tim

Dato : 26-10-04 14:19

> Tror ellers dk.mudderkastning er et godt sted... måske endda også
dk.politik

Jeg tror endda de bliver trætte af ham i dk.mudderkastning. Han er en
regulær bæ-fontæne.

Tim

Fra : ThomasB

Dato : 26-10-04 16:30

> Min tolerencetærskel er faktisk temmelig høj. Han deler kun plads i mit
> kill-filter med BW.

Vi kan jo lige tage den i langsom gengivelse:

ThomasB>>> Martin, hvorfor svarer du ikke på BW's spørgsmål?

ThomasB> Men Martin svarede, hvorfor du ikke kan bruge det argument.

ThomasB> Ja, og hvad så?
ThomasB> Du tror ikke at nogen kan have gavn af Bo's forsøg?

ThomasB> Hvordan?

Og så blev jeg smidt i dit killfilter?
Sig lige igen at din tolerancetærskel er høj

Mvh Thomas

Fra : Bo Warming

Dato : 26-10-04 17:59

> "Amar" <henrikwaarst @ hotmail.com> wrote in message

> Og alle andre grupper ønsker, at han finder andre grupper.

Hvis en af de ca 8 grupper jeg poster til, har et 51% flertal der ønsker
BW-indlæg forbudt, skal det så berøve de 49% adgangen til at læse dem?

Demokrati er ofte flertalsdiktatur og intolerant og snæversynet som Hitlers
Nyrnberg-love - men er det værd at stræbe efter?

Fra : Nicolai

Dato : 26-10-04 19:21
Fra : Carsten Riis

Dato : 27-10-04 15:58

Nicolai wrote:

> http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

Bevæger du dig ikke på samme niveau som den skribent du har noget imod?

Bare en tanke.

mvh

Carsten Riis

fut: dk.snak.snik

Fra : Johnny Andersen

Dato : 26-10-04 22:55

> Hvis en af de ca 8 grupper jeg poster til, har et 51% flertal der ønsker
> BW-indlæg forbudt, skal det så berøve de 49% adgangen til at læse dem?

Hvordan kommer du frem til, at 49% ønsker dine indlæg???

Kom med et eksemple på, at bare én giver dig ret i dit vrøvl.

/Johnny

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-10-04 15:43

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> wrote in message

> Kom med et eksemple på, at bare én giver dig ret i dit vrøvl.

Jeg giver sjældent Bo Warming ret, men jeg ønsker hans indlæg. Hvad så -
skal der nu også oprettes en hadeside om mig eller kan du nøjes med at
plonke mig?

--
-Jens B.

Fra : Amar

Dato : 27-10-04 16:43

> Jeg giver sjældent Bo Warming ret, men jeg ønsker hans indlæg. Hvad så -
> skal der nu også oprettes en hadeside om mig eller kan du nøjes med at
> plonke mig?

Saks venligst dk.sport.fodbold ud næste gang du svarer. eller skriv om
fodbold.

Amar

Fra : Tim

Dato : 27-10-04 18:56

> [...]
>
> Jeg giver sjældent Bo Warming ret, men jeg ønsker hans indlæg. Hvad så -
> skal der nu også oprettes en hadeside om mig eller kan du nøjes med at

Næppe, men folk er vel i deres ret til at grine af dig og kommentere, hvis
du er en af de ekstremt få, der har interesse i at spilde tid på
klammerfisen.

Man har gennem undersøgelser fundet ud af, at ganske få mennesker faktisk
ikke er irriterede over at få spam-mail. Tværtimod; de sidder og bruger hele
dagen på, at læse dem igennem og finde gode tilbud. Det er jo også en slags
beskæftigelse, og de er spammernes drøm gået i opfyldelse.

Hvad undersøgelsen imidlertid også påpeger er, at de resterende 99.99% af
verdens PC/Mac/computer-brugere, er temmelig trætte af, at de 0.01% syge
individer er hovedårsag til, at spam fortsat er en god forretning.

Det samme gælder vel BW. De få, der faktisk svarer fjolset, resulterer i, at
resten af os er tvangsindlagt til at bruge tid på svineriet.

Tim

Fra : Bo Warming

Dato : 27-10-04 20:17

> Det samme gælder vel BW. De få, der faktisk svarer fjolset, resulterer i,
at
> resten af os er tvangsindlagt til at bruge tid på svineriet.

Tvangsindlæggelse eksisterer på lukkede psykitriske afdelinger , fængsler,
og ikke andre steder.
Bemærk at netbetjent-kværulanteriet , der har fyldt meget i denne tråd, er
det eneste OT.
Trådstart og ganske mange svar er OM FODBOLD - om berettigelsen af at stjæle
fodboldsoplevelse fra folk der er rejt til Parken, fordi nogle
fodboldsligeglade har en sorg-religion, som de formynderisk trækker ned over
hovedet på andre.
Journalister elsker had, hævn, sorg, følelser - det giver gode historier og
virkelighedsfjerne vælgere, så de lyver - jvf min subject-lines citat - at
"Publikum krævede kampen stoppet".
Har nogen en mening om hvorvidt publikum ved en hypotetisk hemmelig
afstemning afholdt lige efter ulykken eller som gennemtænkt
forbrugerundersøgelse når sindene er i ro, ville have ønsket Don Østergaards
folks beslutning eller spil-genioptagelse?
Det er klart et dk.sport.fodbold emne, hvis noget er det.

Nogen kritiserer lange indlæg. Er bodega-bøvs idealet af debat? Vil man hele
vejen rundt om et emne, så kræver det et par linier, men samme sekund folk
åbner et indlæg, ser de om de gider læse det. Ingen tvinger med pistol for
tinding eller arm vredet om. Masokister, der kan lide at forarges, påstår
tidstyveri, men de er galt på den.

Fra : Michael

Dato : 27-10-04 22:52

Gider I ikke skride fra dk.sport og dk.sport.fodbold grupperne? Det I
diskuterer har hverken noget med fodbold eller anden sport at gøre?

/michael

Fra : G.B.

Dato : 28-10-04 03:00

Michael <michael-25@ofir.dk> skrev i meddelelsen

> Gider I ikke skride fra dk.sport og dk.sport.fodbold grupperne? Det I
> diskuterer har hverken noget med fodbold eller anden sport at gøre?

Må jeg anbefale at fjerne FUT fra alle mails fra Bo Warming.

Fra : Alucard

Dato : 28-10-04 10:05

On Wed, 27 Oct 2004 23:51:46 +0200, Michael <michael-25@ofir.dk>
wrote:

>Gider I ikke skride fra dk.sport og dk.sport.fodbold grupperne? Det I
>diskuterer har hverken noget med fodbold eller anden sport at gøre?
>
>/michael

Gider du så ikke lade være med at krydsposte i dk.politik hvor dit
brokkeri ikke hører hjemme.....

PS: Jeg ved godt at jeg selv krydsposter, men det er den eneste måde
at fortælle dig det på, da jeg ikke interesserer mig for fodbold

Fra : ThomasB

Dato : 26-10-04 16:23

> ThomasB... tror du i stedet skal læse lidt her...
> http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

Nu har jeg været på usenet i 5 år, så jeg kender godt BW og Hans' OSS om BW.

Men hvad kan je bruge andres mening om Bo til?

> Warming er åbenlyst en idiot der kun har til formål at genere og
> provokere.

Han gør det ikke for at genere. Provokere ja.. og hvad så?

Lad da folk danne sin egen mening om ham, imens kan du jo sætte ham i dit
killfilter, hvis du er sart.

> Alene af den grund ønsker langt de fleste her i gruppen at han finder en
> anden gruppe at gøre det i.

Så er det jo heldigt at vi har ytringsfrihed her til lands, ellers var han
vel blevet brændt på bålet for længst

Fra : Otto J.

Dato : 26-10-04 17:30

> Så er det jo heldigt at vi har ytringsfrihed her til lands, ellers var han
> vel blevet brændt på bålet for længst

Hvilket han virtuelt set også er!

Mvh. Otto

Fra : ThomasB

Dato : 26-10-04 20:15

)

Fra : Amar

Dato : 26-10-04 19:27

> Han gør det ikke for at genere. Provokere ja.. og hvad så?

Og hvad så..??? Hvad fanden mener du.?

Han bør finde et andet sted at gøre det. I denne gruppe har vi et udmærket
forhold til hinanden selvom vi ikke altid er enige. Og provokationer som kun
har til formål at håne en følsom beslutning der involverer et dødsfald, er
fandme ikke noget der hører til i denne gruppe. Bo Wamling er for latterlig,
og det samme er du. Plattenslageren og idioten Hr Wammel dukker op her i
gruppen, og ud af det blå kommer du, Som i øvrigt aldrig har skrevet her
før... Hmmm... Men når man så søger på google kan man se at du gladeligt
følger Wamling rundt i grupperne for at diskutere pensionisters afføring og
andet ligegyldigt som gær mm... Hvorfor hopper i begge to ikke bare videre
og lader os andre snakke om det denne gruppe er ment til - nemlig fodbold.!

Amar

Fra : ThomasB

Dato : 26-10-04 20:14

> Og hvad så..??? Hvad fanden mener du.?

Jeg mener: Er der noget galt i at "krydre" sit budskab med lidt
provokationer?

Når du skriver "fanden" i ovenstående sætning, er det så ikke også en lille
provokation?

> Han bør finde et andet sted at gøre det. I denne gruppe har vi et udmærket
> forhold til hinanden selvom vi ikke altid er enige.

Sorry, så ikke at der var krydspostet.
Du skriver også i dk.politik..

> Og provokationer som kun har til formål at håne en følsom beslutning der
> involverer et dødsfald, er fandme ikke noget der hører til i denne gruppe.

Jeg ser ingen hån.

> Bo Wamling er for latterlig, og det samme er du.

Flot du er så hurtig til at konkludere.

> Plattenslageren og idioten Hr Wammel dukker op her i gruppen, og ud af det
> blå kommer du, Som i øvrigt aldrig har skrevet her før... Hmmm...

Jeg har skrevet i dk.politik mange gange før.

> Men når man så søger på google kan man se at du gladeligt følger Wamling
> rundt i grupperne for at diskutere pensionisters afføring og andet
> ligegyldigt som gær mm...

Og du snakker om noget så ligegyldigt som fodbold?

Iøvrigt er det ofte at jeg er uenig med BW:
http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&selm=40e3efc7%240%24247%24edfadb0f%40dread14.news.tele.dk&rnum=8

> Hvorfor hopper i begge to ikke bare videre og lader os andre snakke om det
> denne gruppe er ment til - nemlig fodbold.!

Hvorfor hopper du ikke bare videre, og lader os andre snakke om det denne
gruppe er ment til - nemlig politik.

Mvh ThomasB

Fra : Bo Warming

Dato : 26-10-04 21:21

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor hopper du ikke bare videre, og lader os andre snakke om det denne
> gruppe er ment til - nemlig politik.

Når der både er politik og fodbold i emnet, så er eneste
fundats-medholdelige løsning at X-poste. Why not. Selvfølgelig bør alle der
svarer være bevidste og indskrænke til kun en ng, hvis deres svar ikke
længere er ontopic i flere.

At kværulere over at man ikke kan lide et indlægs placering, er tidsfordriv
for netcops

Iøvrigt er det tankevækkende at fortalere for aflysning af fodboldskampen
pga personfaldet har begrænset sig til jantelov og gruppepres anbefalinger.
"Man skal følge fåreflokken".

At sørge i fællesskab er sejt, syns mange. Men er fodboldkamp ikke sejere?.
Hvis den afdødes venner ønsker ham hædret via et helt stadions accept af
aflysning, er det så en klog afvejning af fordele og ulemper?
Kunne de sorg-ivrige ikke bare forlade stadion og holde tudefjæs-party på en
bodega i nærheden - der ville næppe være mange der foretrak dette, hvis ikke
de blev presset til det, som det skete. Massepsykose.
Risikerer vi ikke flere martyrium-opsøgende ulykkesfugle i fremtiden, ved at
han gøres til et "lys" (EB idag) og en helt for ægte klub-begejstring?

Fra : Core

Dato : 26-10-04 22:25

> [...]
at
> han gøres til et "lys" (EB idag) og en helt for ægte klub-begejstring?

Du er virklig syg i hovedet Bo, det der skete i parken har intet med at
sørge i fællesskab eller at nogen vil holde et tudefjæs party,
Når man valgte at aflyse kampen var det fordi at det var fuldstændig
ligegyldigt med den kamp, en ung mand har mistet livet og flere blandt
tilskurene deriblandt børn har netop været vidne til en forfærdlig ting og
for at de ikke skal rende rundt med psyiske men var det jo nøvendigt med
krise hjælp , og derfor var det på baggrund af det jo netop det bedste at
aflyse kampen netop af hensyn til de børn, eller andre som havde behov for
at snakker ud om det. at du ikke kan se det viser bare at du er en sindsyg
idiot som har lige så mange følser som en sten, så smut du bare væk fra
dk.sport.fodbold og lad os normale mennesker være i fred.

Fra : Bo Warming

Dato : 27-10-04 02:33

"Core" <Ascondk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

> idiot som har lige så mange følser som en sten, så smut du bare væk fra
> dk.sport.fodbold og lad os normale mennesker være i fred.

Vi kan fremme flæb ved at mandsopdække hver dansker med to krise-psykologer,
men er det vejen frem?

Hvorfor tror du at børn tager skade af at se en selvmorder springe ud?

De gamle dyder om at gøre det vigtigste først, er ikke sindsyge (hvilken
diagnose skulle det være?)

Sorgbearbejdning kan ske efter kampen, hvis man vil gøre det til sit eget
problem.

Kun førstehjælps indsatsen burde have haft forret frem for
sports-begivenheden, som mange havde glædet sig til og nok helst ville have
set færdiggjort efter en pause

Fra : Amar

Dato : 26-10-04 21:51

> Sorry, så ikke at der var krydspostet.
> Du skriver også i dk.politik..

Ups... det så jeg heller ikke

> Jeg har skrevet i dk.politik mange gange før.

Vidste ikke jeg fik sendt den dertil - beklager.

> Hvorfor hopper du ikke bare videre, og lader os andre snakke om det denne
> gruppe er ment til - nemlig politik.

Will do... Anede som sagt ikke den blev postet der også.

Amar

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 27-10-04 20:10

"ThomasB"
[SNIP]

> Hvorfor hopper du ikke bare videre, og lader os andre snakke om det denne
> gruppe er ment til - nemlig politik.

Er I gået over til at diskutere politik? For sidst jeg kiggede ind, var det
intet andet end intetsigende, ekstremt højrepropaganda...

Mvh.
Lars

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 26-10-04 09:47

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Martin, hvorfor svarer du ikke på BW's spørgsmål?

Plop... Endnu en der hoppede lige på BW's latterlige, barnagtige indlæg!

Seriøst, den mand er over alt! Bedst som man tror man har fundet en gruppe
hvor han ikke er så dukker han op!
Måske mener har selv han er meget klog, men han er ikke klog nok til at vide
at han er yderst uønsket på usenet...

BW er éen stor joke og han burde vide det selv!
Hvor mange gange er det han er blevet cuttet af en udbyder?

FUT: news:dk.admin.netikette

Fra : ThomasB

Dato : 26-10-04 13:04

"Rinnie Ilsøe" <gimze@flatcoated-retriever.dk> skrev i en meddelelse

> Plop... Endnu en der hoppede lige på BW's latterlige, barnagtige indlæg!

Forklar hvorfor hans indlæg er barnagtigt.

> Seriøst, den mand er over alt! Bedst som man tror man har fundet en gruppe
> hvor han ikke er så dukker han op!

Læser du hans indlæg?

> Måske mener har selv han er meget klog, men han er ikke klog nok til at
> vide
> at han er yderst uønsket på usenet...

Ja, nogle ønsker ikke at han skal være på usenet.
Jeg synes han kommer med mange gode indlæg, og jeg kan godt lide at han
bryder nogle grænser for politisk korrekthed.

> BW er éen stor joke og han burde vide det selv!

Det kommer an på om man er forudindtaget.
Hvis man læser hans indlæg, og prøver at styre sine fordomme, kan der være
mange spændende ting at hente.

> Hvor mange gange er det han er blevet cuttet af en udbyder?

Hvorfor er det relevant?

> FUT: news:dk.admin.netikette

Hvorfor?

Fra : Martin Kristensen

Dato : 26-10-04 13:50

> Hvis man læser hans indlæg, og prøver at styre sine fordomme, kan der være
> mange spændende ting at hente.

Enig, men der er godt nok også meget lort.

/Martin

Fra : Jens...

Dato : 27-10-04 03:22

Martin Kristensen wrote:
> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote in message

> Enig, men der er godt nok også meget lort.
>
> /Martin

ja men det er kommet på dåse.

--
Jens.

Fra : Bo Warming

Dato : 27-10-04 07:40

"Jens..." <@postkasse_66@hotmail.com@...> skrev i en meddelelse

> ja men det er kommet på dåse.

En italiensk "kunstner" fik i ØstJylland en kvart mio statsstøtte til at
udstille en dåse lort (der lækkede).
SÅDAN ER STATEN I DANMARK

Min pis og lort forskning sker som selvfinansieret hobby

Fra : Christian Bech

Dato : 27-10-04 08:43

In article <BpHfd.11526$Oj2.10154@fe26.usenetserver.com>,
"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> En italiensk "kunstner" fik i ØstJylland en kvart mio statsstøtte til at
> udstille en dåse lort (der lækkede).

Nå, gjorde han det. Det var da underligt, når Merde d'artiste var ejet
af en dansk samler. Værket er fra 1961, hvor konceptkunsten havde en
pointe. Manzoni døde i 1963, så det er nok mere end tvivlsomt, at han
har fået statsstøtte fra Danmark i 90'erne.

Derimod fik ejeren, John Hunov, 250.000 kr. i erstatning fordi Randers
Kunstmuseum havde ødelagt hans ejendom.

Skal vi fortsætte i dk.snak.off-topic?

Fra : Bo Warming

Dato : 27-10-04 09:01

"Christian Bech" <christian.bech@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> har fået statsstøtte fra Danmark i 90'erne.
>
> Derimod fik ejeren, John Hunov, 250.000 kr. i erstatning fordi Randers

Flygt ikke. Dette er politisk relevant bl.a.
Og alle er interesseret i lort - selv sportsfans.
Da staten betalte dyr forsikring af denne lort på dåse og andet, så har
staten betalt 1/4 mio for "kunstværket", sådan som jeg skriver. Kun
Fremskridtspartiet kritiserede ødselheden hvormed "kunstnere" forkæles, da
det var til debat.

Episoden viser at kulturstøtte er om KEJSERENS NY KLÆR - drop den totalt.
Pia er for forsigtig.

Fra : Amar

Dato : 27-10-04 16:44

Saks venligst dk.sport.fodbold ud næste gang du skriver... Eller skriv om
fodbold.

Amar

Fra : ThomasB

Dato : 26-10-04 16:16

"Martin Kristensen" <dont_sp@m.me> skrev i en meddelelse

> Enig, men der er godt nok også meget lort.

Ja, det er der også.
Men hvorfor ikke bare fokusere på det positive, og overse det negative?

Hvis noget af det BW skriver er noget vås, så kan man enten vælge at
modargumentere eller også kan man lade være med at svare overhovedet. Er man
typen med sarte nerver, som ikke kan tåle at læse hans indlæg overhovedet,
så kan man bruge sit killfilter.

Jeg må indrømme at jeg er mere træt at alle dem der gider bruge tid på at
rakke Bo ned, end jeg er træt af Bo's egne indlæg. Det er sgu da trivielt at
Bo ikke kan skrive noget, uden folk svarer ham med endnu mere tåbelige
indlæg, hvor der tilmed bliver gjort nar af ham.

Fra : Carsten Riis

Dato : 26-10-04 15:16

ThomasB wrote:

> Jeg synes han kommer med mange gode indlæg, og jeg kan godt lide at han
> bryder nogle grænser for politisk korrekthed.

Troll alert

Fra : ThomasB

Dato : 26-10-04 16:18

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse

> Troll alert

Hvad får du ud af at skrive dette?

Hvis du ikke er enig så skrive noget man kan bruge til noget, i stedet for
der der tåbelige skolegårdssludder.

Jeg forstå godt at ingen gider at være lidt positiv overfor BW, for så
bliver der udsent "Troll alert".

Fra : Carsten Riis

Dato : 26-10-04 17:28

ThomasB wrote:

> [...]
> der der tåbelige skolegårdssludder.
>
> Jeg forstå godt at ingen gider at være lidt positiv overfor BW, for så

Vil du være venlig at linke til et fornuftigt indlæg fra BW skriblerier?

Det hænder, at jeg læser et indlæg fra manden (de korte af slagsen).
kvaliteten i indlæggene er blevet bedre, men stadig langt fra nok til at
blive betegnet som /gode/. Og der er slet ikke /mange/.

mvh

Carsten Riis

Fra : ThomasB

Dato : 26-10-04 20:32

> Vil du være venlig at linke til et fornuftigt indlæg fra BW skriblerier?

http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&threadm=izUed.12856%24Kp5.168%40fe21.usenetserver.com&rnum=18&prev=/groups%3Fq%3DBo%2BWarming%26hl%3Dda%26lr%3D%26scoring%3Dd%26start%3D10%26sa%3DN

Kan du linke til et fornuftigt indlæg fra dig selv?

> Det hænder, at jeg læser et indlæg fra manden (de korte af slagsen).
> kvaliteten i indlæggene er blevet bedre, men stadig langt fra nok til at
> blive betegnet som /gode/. Og der er slet ikke /mange/.

/gode/ og /mange/ kan vi diskutere fra nu af og til juleaften 2007.

BW gør op med f.eks vanetænkning og politisk korrekthed. Det synes jeg er
godt.

Du synes ikke at det er positivt, at nogen tør komme med et anderledes bud
på en sag/emne?

Ingen tvinger dig til at tage Bo's holdninger, ingen tvinger dig til at være
enig.

Mvh ThomasB

Fra : Carsten Riis

Dato : 26-10-04 20:40

ThomasB wrote:

> Kan du linke til et fornuftigt indlæg fra dig selv?

Tja, se den tråd jeg startede i dk.snak.vittigheder igår. Den gjorde op
mod vanetænkning og var provokerende.

Nogen følte sig stødt, andre bad om mere, nogen helt tredje syntes den
var skrigende morsom.
Og indlægget er alt andet end politisk korrekt (kommer så jo an på,
hvilken politik man er tilhænger af).

Alt i alt: et godt indlæg.
I hvert fald når man følger din tankegang for et godt indlæg.
Personlig syntes jeg debatten er skrigende morsom. Det var faktisk det
jeg morede mig mest over.

Derudover er der mange indlæg. Søg selv på: Carsten Riis på google.
Mon ikke du finder et par guldkorn.

mvh

Carsten Riis

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-04 06:05

Carsten Riis wrote:

> Troll alert

Så er jeg også en troller, for jeg er faktisk enig ...

--
Livet er for kort til netbetjente

Med venlig hilsen
Kim Frederiksen
kim.frederiksen snabela gmail.com

Fra : Peter Juhl

Dato : 27-10-04 10:27

Carsten Riis wrote:

> Troll alert

Du behøver ikke advare mod dig selv, vi har set dig.

Fra : Tim

Dato : 27-10-04 11:18

"Peter Juhl" <spam.min@postkasse.dk> wrote in message

> Du behøver ikke advare mod dig selv, vi har set dig.

Det er ikke sig selv han advarer mod, men det vidste du måske godt?

Tim

Fra : Peter Juhl

Dato : 27-10-04 11:18

Tim wrote:

> Det er ikke sig selv han advarer mod, men det vidste du måske godt?

Ja.

Fra : Bo Warming

Dato : 26-10-04 12:06

> [...]
> at han er yderst uønsket på usenet...
>
> BW er éen stor joke og han burde vide det selv!
> Hvor mange gange er det han er blevet cuttet af en udbyder?

Een gang, samt Sunsite, der jo er gratistjeneste og forsøgtes sideløbende
for at se om de ku acceptere ytringsfrihed så jeg kunne spare penge.

Altid skyldes det at man lyver om OT der ikke eksisterer - hundredvis er
langt mere OT end jeg var i de få indklagede tilfælde.

Fra : Rune

Dato : 26-10-04 09:39

Romerne gik i Colleseum for at nyde synet af meget voldsommere ting. Men ak
ja! Sådan er det med den stadige feminisering og pussyfisering af danskere.
Nu skal vi til sorgsamtaler hos psykologen hvis vores marsvin dør og
soldater bryder sammen hvis der bliver snakket hårdt til dem.

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-04 09:52

"Rune" <rune@slambam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nu skal vi til sorgsamtaler hos psykologen hvis vores marsvin dør og
> soldater bryder sammen hvis der bliver snakket hårdt til dem.

Ja, der er sq noget om snakken........................

Mvh
Anders Mortensen

Fra : Bo Warming

Dato : 27-10-04 08:48

> [...]
> Nu skal vi til sorgsamtaler hos psykologen hvis vores marsvin dør og
> soldater bryder sammen hvis der bliver snakket hårdt til dem.

FCK-ulykkesfugl-mentalitet var udbredt i "glade maj 1945"

"Nervøsiteten fik modstandsgrupper til at beskyde hinanden, hvordil kom
ildkampe mellem Hipoer og tyskere. - 11 modstandsfolk og 12 civile blev
dræbt."

- skriver H Lundtofte i "Gestapo" 2002., side 199

Holger Danske chef Gunnar Dyrberg har i 1996 skrevet "Kom maj du." om
voldsanarkiet.

Hundredvis døde unødvendigt i hele måneden via selvtægt.

Tyskere og Hipoer gemte sig klogelig til de kunne overgive sig til
beskyttende britisk eller dansk gentlemen, så dem døde der ingen af - det er
skønmaleri af vore frihedskæmper-bøller, når dette fænomen, som især er
modbeviste rygter, blandes ind i tallene for de første maj-dage af
Frihedsmuseum-historikeren H Lundtofte. H Lundtofte skriver også usandt om
Gestapo-Juhl at han i Gilleleje havn skød fisker - og fortier at det var
skræmmeskud mod bådens forstavn kun - nul sår. Og nævner jeg dokumentation
herom til ham, vil han ikke tale med mig, for jeg er som revisionist = nazi
i hans jobbeskrivelse. Han er ansat til at lyve.

Ved Landsarkivet kom Den Danske Brigade marcherende dagen efter 5 maj, og de
blev skudt - af danske voldpsykopater, som havde fået våben fra britiske
nedkastninger - klogelig opretholdt man "skæv våbenfordeling" vedr AP
Møllers våbenimport fra Sverige, så ikke ukontrolable "loose canons" dræbte
alt for mange tilfældige ofre.

Især dræbte de sig selv ved spritkørsel og ved at så på lad af lastvogn der
kørte vildt - helt som FCK-selvmorderen.

Mindepladen ved Ranzausgade-Jagtvej krydset tæt ved min bopæl, antyder at
modstandmand-dræber-modstandsmand var gavnligt og hæderligt.. En bog fra
Frihedsmuseet gør det samme - tro aldrig på establishment historie om WW2.

Ulykkesfuglmentalitet med masser af uskyldige ofre - der konsekvent kaldtes
stikkere - var udbredt i over en måned , og politiet ventede længe med at
tage gassen af ballonen og gribe ind. Fjolserne skulle løbe linen ud, så
ikke for mange stemte kommunistisk.

Fra : Amar

Dato : 27-10-04 16:45

Fra : Carsten Riis

Dato : 28-10-04 09:11

Amar wrote:

> Saks venligst dk.sport.fodbold ud næste gang du skriver... Eller skriv om
> fodbold.

Og du har gjort hvad de sidste mange indlæg?

FUT: dk.admin.netikette

mvh

Carsten Riis

Fra : Amar

Dato : 28-10-04 14:22

> Og du har gjort hvad de sidste mange indlæg?

Idiot... Jeg har først lige opdaget at jeg X-postede hvilket du i øvrigt
ville vide hvis du læste hvad jeg skrev. Samtidig X-postede jeg udelukkende
fordi jeg klikkede på "svar til gruppe"... Dermed er årsagen til mit X-post
at i bliver ved med at sende irrellevante posts i flere fodbold og sports
grupper.
Og ved at du blir ved med at skrive til mig via X-poster generer du en masse
andre mennesker. Hvad fanden er det for en holdning.!

Amar

Fra : Bo Warming

Dato : 26-10-04 18:32

> [...]

gøre
> noget ved, for så hjælper det jo ikke at ærgre sig."
>
> Skriv "sørge" i stedet for "ærgre sig" i dette bon mot.

Det kloge i sorg-aflysning påstås bevist af , at journalisterne overskrifter
at aflysning var et PUBLIKUM-krav.

Men er journalisterne sandfærdige? Blev folk spurgt?

Medierne vil gerne gøre folk til følelses-robotter hvis sentimentalitet,
hævnlyst og anden usaglighed gør dem nemme at manipulere.

Havde højtaleren sagt, "Alle bliver på deres pladser indtil ambulancen er på
vej til hospitalet - gør den tid til "nogle minutters sorg-stilhed" og
derefter stikker dem der vil have kampen aflyst højre hånds to fingre i
vejret og dem der ønsker fortsættelse stikker en finger i vejret, og vi
skønner hvad flertallet ønsker og retter os efter det"

- så tror jeg at flertallet havde ønsket sportsoplevelsen genoptaget.

Ekstrabladet idag gør selvmorderen til "et lys". Det betyder en begavelse.
Ærer man den døde, ved at lyve?
Med "lys" menes at rørte venner nu siger at han var en god fan af sport og
klub.

Sport er beslægtet med krig, og statsmagt vil gerne have soldater med
dødsforagt og offervilje, og nu gøres det til, at fyren der var ophidset
over udvisning var prototypen på en god FCK-fan . Var han
efterlignelsesværdig?

Fra : Nicolai

Dato : 26-10-04 19:22
Fra : Montego

Dato : 26-10-04 21:35

Selv om han er en provo,så er det da ikke helt løgn,hvad han skriver her.

Fra : Bo Warming

Dato : 27-10-04 02:50

"Montego" <HaHa@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Selv om han er en provo,så er det da ikke helt løgn,hvad han skriver her.

"Åh, disse gode! - Gode mennesker taler aldrig sandhed; at være således god
er en sygdom for ånden. Nietzsche

Ved at opreklamere LØGN om at alle i Parken følte medlidenhed med
selvmorderen,

skader vi sandheden. Hvor godt er det?

" Skrab lidt på en elsker og du finder en fjende. Dorothy Parker