Vise nummer på udvalgte opkald
Fra : Basil

Dato : 09-10-04 04:28

Hej.
Jeg har den ældgamle løsning på ISDN med Eicon Diva, NT boks og en håndfuld
analoge telefoner.
Jeg har skjult nummer via TDC, men vil godt vise mit nummer for udvalgte
personer.
Der er noget med *31* som kan hhv. vise nummer eller skjule nummer på
analoge forbindelser, men ikke gennem ISDN.
I manualen til DIVA står der noget om det (kan ikke finde den mere) men det
kunne jeg ikke få til at virke da jeg sidst forsøgte mig.
Er der nogen her der har en løsning ?
Kai

Fra : KsNa

Dato : 09-10-04 08:25

"Basil" <Kunta@starmail.spam.co.za> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> kunne jeg ikke få til at virke da jeg sidst forsøgte mig.

Hvis du har "Skjul nummer" Kategori 1 = Altid skjult, kan det ikke lade sig
gøre, det skal være Kategori 2 = Skjult, men kan vises fra kald til kald.
Om DIVAen kan, kan jeg ikke huske - men du kan skifte din NT ud med en
NTa/b(kan koste et gebyr til din teleudbyder).

Mvh.
Kim

Fra : Torbenth

Dato : 12-11-04 01:18

> [...]
> det
> kunne jeg ikke få til at virke da jeg sidst forsøgte mig.

Har nøjagtig samme løsning som dig.

Vis/skjul nummer kategori 3 som jeg har, viser/skjuler nummeret med *31#
det står også i vejledningen til ISDN forbindelsen, men det er nok ikke den
du har.
Min ene mobil står fast til at skjule nummeret, det bliver vist med *31#
Min anden viser fast nummeret. Her bliver det skjult med ovenstående.
Det samme med fastnettlf.
Så er de forskellige muligheder anvist.

Mvh.
Torben