Pude
Fra : Crazy Camilla

Dato : 29-09-04 22:30

Hej.

Jeg er begyndt at få ret ondt når jeg sidder ned. Jeg tror det er fordi
halebenet trykker ned mod sædet. Er der nogen der kan anbefale en god pude?
Jeg kunne forestille mig noget med et hul i midten, men ved ikke hvad der er
bedst.

MVH Camilla.

Fra : Lotte M

Dato : 30-09-04 18:46

Crazy Camilla wrote:
> Hej.
>
> Jeg er begyndt at få ret ondt når jeg sidder ned. Jeg tror det er fordi
> halebenet trykker ned mod sædet. Er der nogen der kan anbefale en god pude?

Der findes en række forskellige trykaflastende puder, du kan se nogle af
dem her:
http://www.hmi-basen.dk/r9x.asp?include=00000&linkinfo=180930&sp=s%E6de%2Fs%E6depude

Jeg har afprøvet en del forskellige og synes bedst om puder i materialet
Tempur, hvor der er indsat en blød kerne til halebenet.
Du kan se en af mine puder her: http://www.lotte-m.dk/jpg/tempur.jpg
--
Mange hilsner
Lotte M

http://www.lotte-m.dk

Fra : Crazy Camilla

Dato : 30-09-04 23:25

"Lotte M" <post@lotte-m.dk> skrev i en meddelelse

> Der findes en række forskellige trykaflastende puder, du kan se nogle af
> [...]

Tak, jeg tænkte nok at nogle af jer der bruger kørestol kunne give mig nogle
gode råd.

> Jeg har afprøvet en del forskellige og synes bedst om puder i materialet
> Tempur, hvor der er indsat en blød kerne til halebenet.
> [...]

Mange tak Lotte.

MVH Camilla.

Fra : Kjeld Nielsen

Dato : 02-10-04 15:31

"Crazy Camilla" <findes@ikke.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> E6depude
>>

> Tak, jeg tænkte nok at nogle af jer der bruger kørestol kunne give mig

Prøv Ta-service

http://www.ta-service.dk/userdep/

Med venlig hilsen

Kjeld Nielsen