Pulsur til svømning
Fra : Michael Kristensen

Dato : 25-09-04 17:02

Hej NG

Jeg skal bruge et pulsur til svømning. Har læst tidl. indlæg ang.
pulsure, og fundet frem til at Polar A3 (evt. A5) kan det jeg har brug
for.

Kan dog læse mig til, at brystbæltet til modellerne i M serien skulle
være bedre (og kodede).

Har nogle praktiske erfaringer med de forskellige brystbælter fra
Polar?

Virker det ordentlig ved svømning?

Nu har jeg mest set på Polar, da mange har påstået, at det er den
bedste kvalitet. Er der nogle alternativer fra andre mærker, der
svarer til A3 (har fundet den på nettet til 459 + porto)?

mvh - Michael Kristensen

Fra : Peter Seidler

Dato : 02-10-04 21:55

"Michael Kristensen" <mbk112@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> være bedre (og kodede).
>
> Har nogle praktiske erfaringer med de forskellige brystbælter fra

Har du tænkt dig at svømme med brystbæltet på?
Jeg ved ikke, om det kan lade sig gøre, men du kan
jo alligevel ikke checke pulsen, når du ligger og svømmer.
Du kan istedet få et håndtag til senderen. Du kan så
bare have den liggende på kanten og så checke pulsen
ved at holde senderen mod brystet når du holder pause.

--
Peter