A.A Forum
Fra : Allan

Dato : 23-09-04 12:24

Har oprettet forum www.gladudendruk.dk

Savner dog nogle brugere :)

A.A kram Allan

Fra : Niels Poulsen

Dato : 23-09-04 15:52

Allan <Allan@brevboksen_fjern.dk> wrote:

> Har oprettet forum www.gladudendruk.dk
>
> Savner dog nogle brugere :)
>

> A.A kram Allan
der er nogle som ikke stemmer overens med den blå bog jeg har og din
hjemmeside, Spørsmål nr1. kan jeg enter på det ? nej svar så lad det
ligge ! og det gør jeg så

Hakuna matata ! » En rejse på 1000 mill begynnder med det første skridt«
Hakuna matata ! » Er de klogste ord kloger ind du tror«

Fra : Allan

Dato : 24-09-04 09:05

jammen hvis det går dig på slettet jeg linket.
Synes bare alle skulle have muligheden.

-Allan