Bilfri dag i KBH
Fra : Karsten Jensen

Dato : 21-09-04 16:45

Hørte lige i radioen der er bilfri dag i KBH imorgen.... Nu skal jeg
heldigvis ikke til KBH imorgen - men giver invalideskiltet ret til at
forcere spæringen?

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j_absolute_no_spamming@direkte.org

Fra : Winnie Henriksen

Dato : 21-09-04 17:55

Hej

Prøv at tjekke www.kk.dk jeg er ikke helt sikker på hvordan men der
står noget om at man på visse tidspunkter kan kommer ind beboer m.m

MVH

Winnie

On Tue, 21 Sep 2004 17:44:40 +0200, Karsten Jensen
<k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> wrote:

>Hørte lige i radioen der er bilfri dag i KBH imorgen.... Nu skal jeg
>heldigvis ikke til KBH imorgen - men giver invalideskiltet ret til at
>forcere spæringen?

Med venlig hilsen

Winnie Henriksen

Fra : strid

Dato : 21-09-04 20:42

Handicapkørsel er tilladt.. var inde for "murene" sidste år.. bare vis
dit blå skilt :)

Astrid

Fra : Mette R

Dato : 22-09-04 08:53

Jeg frygtede det også da jeg kørte på job - men jeg arbejder heldigvis
(åbenbart) i ydergrænsen. Men her så jeg altså store jernspærrere der var
sat op - så her ville det ikke have hjulpen at vifte med sit skilt ! :-/

- Mette

Fra : Holst

Dato : 22-09-04 09:32

Mette R wrote:

> Jeg frygtede det også da jeg kørte på job - men jeg arbejder heldigvis
> (åbenbart) i ydergrænsen. Men her så jeg altså store jernspærrere der var
> sat op - så her ville det ikke have hjulpen at vifte med sit skilt ! :-/

Lyder voldsomt. Jeg troede, at de offentlige transportmidler - også dem
i gadeplan - stadig skulle køre. Og ambulancer, brandbiler og lignende
skal jo også gerne kunne komme igennem ...

Fra : Mette R

Dato : 22-09-04 12:00

> [...]

i gadeplan - stadig skulle køre. Og ambulancer, brandbiler og lignende
skal jo også gerne kunne komme igennem ...

Yeps- jeg var også overrasket, men ikke destomindre så jeg dem, godt nok ud
for små gennemkørselsveje - men de var der, og surt for dem der bor derinde
!

- Mette

Fra : strid

Dato : 22-09-04 19:34

Jeg var i indre by i dag fordi vi bor stort set der inde, men det var
slet ikke noget problem at komme ind og ud. Der hvor der var
spærringer var det stadig til at komme igennem hvis man ville, jeg kan
jo ikke sige om resten fordi jeg så ikke dem alle sammen, men jeg
havde personligt ikke noget problem.

Astrid