Mangler råd ang. romaskine(r) og køb deraf~
Fra : dk_sz

Dato : 21-09-04 14:37

Arbejder til dagligt foran computeren... Om sommeren cykler jeg en del...
Men synes ro-maskine må være naturlig erstatning til om vinteren?
Vil jo helst ikke falde helt sammen (+ jeg har noget maveflæsk der skal væk!

Jeg skal selvfølgelig nok i fitness center og afprøve et par ro-maskiner,
men
leder allerede nu efter et par foreslag (som jeg så kan undersøge nærmere).

Jeg tror de romaskiner de har i fitness-centre bruger magnetisk-bremse /
snor-træk?
Umiddelbart ville jeg tro det giver et mere "rytmisk-belastende" brug end
romaskiner der har "metal-arme"? (har aldrig prøvet en snor/magnetisk
ro-maskine).

Lidt søgning på google - og jeg tænkte det måske ville være muligt at finde
en
Kettler-Coach 2003 i fx DBA? Synes Concept priserne er i overkanten for mine
behov.
Eller er fx Proteus Magnetic JMR-3000 OK god? (lader til at være noget
billigere.)

Men hvilke andre mærke skal jeg være på udkig efter? eg 1,90m høj. Hvad kan
i anbefale!?
Nogle der kender websider ala "køb og brug romaskine for dummies"?

mvh
Thomas