Weekendmisbruger
Fra : Jens Peter

Dato : 20-09-04 14:09

Hej,

Er her nogle, der kender én, der har været weekendmisbruger?
Jeg arbejder med et projekt på et dansk nyhedsmedie, og jeg mangler én, der
kender til narkomiljøet på diskoteker og lignende.

Dette skal KUN bruges i research-sammenhæng og IKKE til offentliggørelse.

Jeg ville også gerne høre nærmere om hårde stoffers tilgængelighed i det
danske natteliv, hvis nogle vil byde ind på det.

Venligst
Chris Hansen

Fra : Elbarto

Dato : 28-09-04 15:02

Det er for let ... prøv bare at tage i byen på div. discoer .. man bliver
tilbudt det over alt

OZ3BTO