spørgsmål ang 1m vippe i svømmehal
Fra : Jan

Dato : 11-09-04 17:36

Hej Håber at det er rigtig gruppe

Når jeg hopper fra 1 meter vippen får jeg sår oven på vristen. Jeg løber ud
og laver et hop ned i vandet.
Jeg har prøvet med blød vippe og en hård vippe (justering)

Hvad kan jeg gøre så jeg ikke bliver ramt ??

--
Hilsen

JAN M JENSEN

Fra : Mikael Schøler

Dato : 11-09-04 18:43

Jan wrote:
> [...]
> og laver et hop ned i vandet.
> Jeg har prøvet med blød vippe og en hård vippe (justering)
>
> Hvad kan jeg gøre så jeg ikke bliver ramt ??

Nu er jeg ikke specielt klog på vipper osv, men hvordan i alverden får
du sår på vristen når du hopper fra den?? Rammer du den på vej ned eller
hvad?

Mikael

Fra : Jan

Dato : 12-09-04 09:14

> Nu er jeg ikke specielt klog på vipper osv, men hvordan i alverden får du
> sår på vristen når du hopper fra den?? Rammer du den på vej ned eller
> hvad?

Når jeg hopper på hoved ned i vandet, væk fra vippen, kan jeg mærke slaget
og når jeg kommer op fra vandet kan jeg se mærket
Som barn var der ingen problemer jeg er 190 høj vejer ca 77 kg

H jan
fejl i email adress svar i gruppe

Fra : Mikael Schøler

Dato : 12-09-04 09:44

Jan wrote:

> [...]
> og når jeg kommer op fra vandet kan jeg se mærket
> Som barn var der ingen problemer jeg er 190 høj vejer ca 77 kg

Er det når du rammer vandet du mærker det? Så er det vel "forkert"
springteknik eller hvad man nu siger. Et spørgsmål om at strække rigtigt
ud i fødderne når du rammer vandet måske?

Mikael