handicapidtætsforening
Fra : børge Askholm

Dato : 08-09-04 07:59

I København findes der en handikapidrætsforening der tilbyder svømning,
styrketræning og gymnastik ("stoleairobics") for halvhjerner og andre
godtfolk der har større eller mindre (bevægelses)-handicaps. Selv har
jeg med stor glæde, "fornøjelse, contentement, plaisir" (gamle fader
Holbergs ord) og udbytte deltaget de sidste snart 10 år. Især
gymnastikken har jeg haft fornøjelse af. Den er fælles for alle tre køn,
og er forestået af en af fagets gamle rotter der i over 40 år har været
lærer og forsker på det der i dag hedder IFI (Institut for Idræt), den
gamle "Højskole for Legemsøvelser".

Skulle nogen her være interesseret da kan man henvende sig til
undertegnede - gerne på nedenstående e-adresse

baskholm@webspeed.dk
eller telefonisk på 3255 9724

Jeg vil lige anføre at jeg ikke er økonomisk involveret i foretagendet,
udover at jeg betaler mit kontingent med både glæde og penge...

Vindskibelig hvislen

Børge Askholm
formand