Perl script i Xchat
Fra : Jesper Hansen

Dato : 06-09-04 16:02

Jeg vil gerne prøve og finde/lave et xchat script i perl. Som ved at man
skriver !vote $nick hvor at det $nick med de fleste stemmer blivet smidt
ud af kanalen ? nogen forslag til dette

Fra : Tore Aursand

Dato : 07-09-04 00:29

Det er mange eksempler på <http://www.xchat.org/>.

--
Tore Aursand <tore@aursand.no>
"Life is pleasant. Death is peaceful. It's the transition that's

Fra : Jesper Hansen

Dato : 15-09-04 14:38

Tore Aursand wrote:

> Det er mange eksempler på <http://www.xchat.org/>.

Kunne ikke finde det jeg kiggede efter :P

Fra : Tore Aursand

Dato : 16-09-04 05:44

On Wed, 15 Sep 2004 15:37:51 +0200, Jesper Hansen wrote:

> Kunne ikke finde det jeg kiggede efter :P

Vel. Hva er problemet? Hva har du prøvd? Hva er det du ikke forstår i
dokumentasjonen?

--
Tore Aursand <tore@aursand.no>
"The pure and simple truth is rarely pure and never simple." (Oscar