Indsætte tegn. i tekst dokument.
Fra : Jacob Mygind

Dato : 02-09-04 11:04

Hej gruppe.

Hvordan indsættes et udsnit af en tegn. i f.eks. word.

Jeg har forsøgt med alm. markering og copy, men formatet bliver ændret
ved udskrift. Vises eller fint i vis udskrift.

Mvh Mygind

Fra : Jacob Mygind

Dato : 02-09-04 11:57

Ups.

Bruger AutoCad 2000

Fra : GK

Dato : 02-09-04 16:16

"Jacob Mygind" <jacob_mygind@yahoo.danmark> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har forsøgt med alm. markering og copy, men formatet bliver ændret
> ved udskrift. Vises eller fint i vis udskrift.

hej når jeg skal sætte noget ind fra acad så zoomer jeg jeg bare op
og trykker ALT+printscreen du får godt nok acad rammen med ..
men det bliver udskrevet korrekt .. jeg er godt klar over hvad du mener
med det udsnit .. jeg kan heller ikke gøre det ved at markere og sætte ind

mvh gk

---

Fra : Michael

Dato : 03-09-04 06:47

Hej Jacob !

Prøv at kigge ind på denne side, det er muligt du kan bruge noget af det jeg
skriver
http://www.mn.michulla.dk/page5.html

Hilsen fra Michael

Fra : pv

Dato : 03-09-04 21:54

Prøv med følgende kommando "WMFFOREGND" sæt den på OFF
Så virker det med copy/paste.

The AutoCAD defined values are:

Off The background color is transparent. The foreground color will depend on
the setting of WMFFOREGND.

On The background color is the same as the AutoCAD current background color,
whether in model space or in a layout. The foreground color remains
unchanged.

Fra : Leif

Dato : 05-09-04 15:51

Se BETTERWMF på www.FURIX.COM