Så er der NFL!!!
Fra : Mikkel Paulsen

Dato : 03-09-04 21:27

På torsdag går det hele løs igen, en af verdens fedeste sportsgrene bliver
sparket igang med kampen:

New England Patriots-Indianapolis Colts kl. 03:00 torsdag nat!

Men allerede nu på søndag kan man se: årets World Bowl-finale fra NFL
Europe, hvor danske Heinz Quast sammen med Berlin Thunder mødte Frankfurt
Galaxy efterfølgende kommer der så gensyn med sidste sæsons Super Bowl!

Bliver for fedt at se de tunge drenge smadre hinanden og lave fede
hits/interceptions og hvad dertil hører...

http://sporten.tv2.dk/nfl/article.php/1187966.html <--- Kampene Zulu viser

God NFLsæson til alle

/Mikkel

Fra : Tommy Ipsen

Dato : 04-09-04 17:19

Mikkel Paulsen wrote:

> På torsdag går det hele løs igen, en af verdens fedeste sportsgrene bliver
> sparket igang med kampen:

Mangler stadig at gennemskue det "fede" i en af "verdens fedeste
sportsgrene" - men det udsagn er nok bare at finde i samme boldgade som
mange af amerikanernes "verdensmesterskaber" for amerikanere...

Der er jo nærmest ingen der dyrker den sport...

Forstår ikke at Zulu bruger så meget tid på det crap - men ok, det giver
selvf. plads til reklamer, når sportsudøverne hele tiden holder pause...

Mvh Tommy Ipsen

Fra : Michael

Dato : 05-09-04 02:01

Og det burde du jo være klog nok til at vide, ikke er sandt. Amerikansk
fodbold er en på verdensplan meget dyrket sport. Godt nok slet ikke som
eks. fodbold eller Volleyball, men stadig temmelig udbredt.

Og mht. reklamerne, så er det vist ikke tilladt for Zulu at bringe
reklamer i alle de små breaks, der heldigvis/desværre er. Heldigvis
fordi det giver Bøjgaard og NFLming lejlighed til ar analysere spillet
og komme med nyttig viden uden hele tiden at bringe sig selv i fokus,
som andre kommentatorer har for vane.

/michael

Fra : Tommy Ipsen

Dato : 05-09-04 23:31

Michael wrote:
> Og det burde du jo være klog nok til at vide, ikke er sandt. Amerikansk
> fodbold er en på verdensplan meget dyrket sport. Godt nok slet ikke som
> eks. fodbold eller Volleyball, men stadig temmelig udbredt.

Det er jeg desværre ikke klog nok til at vide - men hvad jeg tror er, at
hvis USA undlades i regnskabet, har man en sport der i udbredelse vel er
på niveau med eks. synkronsvømning, kajakpolo og andre populære sportsgrene?

Du må gerne rette mig, hvis jeg tager fejl (jeg er ikke den kloge her) -
men også gerne med noget konkret og ikke blot en påstand om det
"hvertfald er meget udbredt"

Mvh Tommy