Fitness i KBH?
Fra : JS

Dato : 02-09-04 07:35

Jeg leder efter en god fitness klub jeg har undersøgt: Fitness.dk, Hardwork
Studio, SATS men de koster jo alle omkring 400 kr i mdr!

Findes der ikke nogle billigere alternativer som samtidig ikke ligger fra
langt fra Nørrebro? Jeg er studerende så det kunne være rart hvis der
fandtes nogle steder som gav rabat.

Mvh
Johs

Fra : Niels Sandholt Busch

Dato : 02-09-04 15:37

JS wrote:

> Findes der ikke nogle billigere alternativer som samtidig ikke ligger fra
> langt fra Nørrebro? Jeg er studerende så det kunne være rart hvis der
> fandtes nogle steder som gav rabat.

USG starter en ny saeson om et par dage. De har et rigtigt godt fitness
center og det koster 400 kr. for et aar. Se mere paa www.usg.dk.

Med venlig hilsen

Niels

Fra : JS

Dato : 02-09-04 18:32

Jeg det har jeg tjekket, men det er faste tidspunkter man skal møde op også
når man selv vil træne. Jeg leder efter et sted hvor man frit kan komme fra
morgen til aften/nat.

Fra : Niels Sandholt Busch

Dato : 03-09-04 21:58

JS wrote:

> Jeg det har jeg tjekket, men det er faste tidspunkter man skal møde op
> også når man selv vil træne. Jeg leder efter et sted hvor man frit kan
> komme fra morgen til aften/nat.

Proev at tjekke Sparta. Jeg citerer fra deres hjemmeside:

Et medlemsskab af Sparta koster 100 kr. om måneden plus 100 kr. i
indmeldelsegebyr. For det beløb kan du løbe så ofte du vil samt benytte
klubbens styrketræningsfaciliteter i kælderen i Idrætshuset.

\Niels

Fra : JS

Dato : 04-09-04 10:18

Det lyder rigtig godt mange tak for informationen!