Matematisk gymnasium som fjernundervisning~
Fra : Johnny Christensen

Dato : 24-08-04 13:54

Hej

Jeg vil gerne tage en komplet matematisk studentereksamen, men har
svært ved at finde tiden i dagtimerne, så jeg ville høre om der var
nogle der kendte et sted hvor de tilbyder gymnasielle fag/hel
studentereksamen som fjernundervisning?

Har prøvet at søge lidt rundt på google, men synes ikke at kunne finde
noget.

På forhånd tak

Venligst

Johnny Christensen

Fra : Niels J. Schmidt

Dato : 11-10-04 15:39

Hej Johnny

Jeg kender heller ikke nogen steder, hvor det du efterspørger, kan
alde sig gøre, men alternativt var det måske noget med en fuld HF
eksamen, som du kan få via fjernundervisning ved fx VUC
Sønderjylland - se www.vucsyd.dk

vh
nj