Hvad er en fødselsdepression?
Fra : Ukendt

Dato : 17-08-04 19:48

Her er en meget god artikkel om dette emne!
http://www.angelfire.com/alt2/viborg/artikel01-25/07.html

--
MVH,
Tommy Jensen

Fra : Stefanie Mathiesen

Dato : 18-08-04 16:33

"Tommy Jensen" <viborg_dk(snabel-a)hotmail.com> wrote in message
> Her er en meget god artikkel om dette emne!
> http://www.angelfire.com/alt2/viborg/artikel01-25/07.html

Hej Tommy
Tak for tippet om annoncen

Dejligt med lidt livstegn herinde

--
Mvh Stefanie

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-04 17:04

> Hej Tommy
> Tak for tippet om annoncen
>
> Dejligt med lidt livstegn herinde

Selv tak!

Der er godt nok ikke meget liv her inde, som TDC kunder er der lige nu ikke
mere end 40 meddelelser på ca. 6 mdr.! Ikke meget!

--
MVH,
Tommy Jensen

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 18-08-04 17:22

Tommy Jensen wrote:

> Selv tak!
>
> Der er godt nok ikke meget liv her inde, som TDC kunder er der lige
> nu ikke mere end 40 meddelelser på ca. 6 mdr.! Ikke meget!

det bør man måske tage som et sundhedstegn, i lyset af gruppens navn?

--
Knus, Sabina
Jeg har en skøn somalihunkat der savner et nyt hjem.... send mig en

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-04 17:57

> det bør man måske tage som et sundhedstegn, i lyset af gruppens navn?

Måske! Det ville da være dejligt at det danske folk var begyndt at være mere
raske!

Jeg synes bare det lyder til at vi bliver mere syge, ikke mindst når det
gælder det psykiske!

--
MVH,
Tommy Jensen