NFL Fantasyleague
Fra : Niels-Jørgen Østerby

Dato : 17-08-04 14:20

Stadig ledige pladser - log på og vær med:

http://fantasysports.yahoo.com/

League Name: Danish League
Password: danmark
League ID# is 290046

Der er plads til 16 mand i ligaen - først til mølle...

Nedenfor kan man læse en masse data om ligaen.

--
Øster

Draft Type: Autopick Draft
Max Teams: 16
Scoring Type: Head-to-Head
Start Scoring on: Week 1
Can't Cut List Provider: Yahoo! Sports
Max Moves: No maximum
Max Trades: No maximum
Trade Reject Time: 2
Trade End Date: November 19, 2004
Trade Review: Commissioner
Waiver Time: 2 days
Post Draft Players: Follow Waiver Rules
Playoffs: Week 15, 16 and 17 (8 teams)

Roster Positions: QB, WR, WR, WR, RB, RB, TE, WR/TE, WR/RB, K, D, D, D,
DB, DB, DB, DL, DL, DL, BN, BN, BN, BN, BN, BN

Stat Categories: Completions (1)
Passing Yards (50 yards per point)
Passing Touchdowns (6)
Interceptions (-2)
Rushing Yards (20 yards per point)
Rushing Touchdowns (6)
Reception Yards (20 yards per point)
Reception Touchdowns (6)
Return Touchdowns (6)
2-Point Conversions (2)
Fumbles (-1)
Fumbles Lost (-2)
Offensive Fumble Return TD (6)
Field Goals 0-19 Yards (3)
Field Goals 20-29 Yards (3)
Field Goals 30-39 Yards (3)
Field Goals 40-49 Yards (4)
Field Goals 50+ Yards (5)
Point After Attempt Made (1)
Tackle Solo (0.5)
Sack (3)
Interception (2)
Fumble Force (2)
Fumble Recovery (2)
Touchdown (6)
Safety (2)
Pass Defended (1)
Block Kick (2)

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 17-08-04 18:20

Niels-Jørgen Østerby wrote:
> [...]
> League ID# is 290046
>
> Der er plads til 16 mand i ligaen - først til mølle...
>
> Nedenfor kan man læse en masse data om ligaen.

Til din info: Max. 4 linier er tilladt i din signatur.

Se: http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html

Mvh. Jørgen

Fra : Michael

Dato : 17-08-04 20:38

Hvad er det da for regler, du hentyder til? Det er jo kun guidelines, om
hvordan god etikette er.

I øvrigt har Østers signatur jo kun en linje. Det, der står nedenunder
er informationer om hans NFL league og ikke signatur.

Og så er dit indlæg i øvrigt totalt untopic, ligesom mit, hvis der ikke
var for dette spørgsmål:

Nogen der ved, hvor Morten Andersen spiller denne sæson? Har ikke
rigtigt haft tid til at følge med i off season.

/michael

Fra : Niels-Jørgen Østerby

Dato : 17-08-04 21:45

Jørgen Rasmussen wrote:

> Til din info: Max. 4 linier er tilladt i din signatur.

Beklager...
Er godt klar over reglen, men det var i denne sag faktisk for at vise
lidt hensyn at jeg placerede smøren under min signatur.
Folk kunne se mit anliggende - og hvem der postede, og så kunne de læse
videre nedenfor, hvis de var yderligt interesserede.

Tak til Michael - du havde forstået mit anliggende.
Og til dit spørgsmål - Morten spiller igen hos Chiefs og har pæne
chancer for at snuppe scoringsrekorden i den kommende sæson

Jeg er selv lidt hys med at holde reglerne - men håber, jeg er tilgivet.

--
Øster