GW 5.5 manual
Fra : Carsten Christensen

Dato : 08-05-01 07:57

Hej
Findes der en userguide til GW 5.5 på dansk ?

--
Carsten Christensen

Fra : Jan Boegh

Dato : 08-05-01 17:55

"Carsten Christensen" <goofy@aaa.dk> wrote in message

> Findes der en userguide til GW 5.5 på dansk ?

Ikke så vidt jeg ved. Men du er velkommen til at kigge her -

http://vucnet.dk/Laerer/Groupwise/GW_index.htm

hvilket selvfølgeligt intet har med en manual at gøre, men blot er
offentliggjorte noter til et intro-kursus.

mvh
Jan

Fra : Kasper M. Ibsen

Dato : 08-05-01 19:39

Hejsa
Prøv at kigge på
http://www.novell.com/coolsolutions/gwmag/download_manuals.html#enduser
Den beskriver alt om Groupwise 5.2 klienten, men da der grundlæggende ikke
er den store forskel på 5.2 og 5.5 klienten har jeg brugt den med stor held,
idet den er på dansk.

Mvh.
/Kasper

Fra : Carsten Christensen

Dato : 09-05-01 07:50

Tak for begge svar, det vil jeg arbejde videre med
carsten