Bog om triathlon?
Fra : Ole Steiness

Dato : 02-08-04 07:42

Hej alle

Jeg søger en tri-bog med tips, tricks, træningsplaner, og hvad har vi. Der
findes en del på engelsk, mens jeg ikke kan finde nogen på dansk. Det
generer mig ikke med det engelske, men jeg vil bare være sikker på at få fat
i en, der bruger meter-systemet (da jeg ikke gider omregne mil til km, hver
gang bogen nævner distancer).

Er der nogen, der kan anbefale en god bog om triathlon (som altså ikke
skriver afstande i miles)?

På forhånd tak,

Ole

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-04 11:09

Hej Ole.

Hos Fabin Sport (www.fabin.dk) kan du købe bogen Triathlon for den beskedne
sum af kr. 125,-. Jeg har talt med nogle aktive triathleter og selv om bogen
har en del år på bagen, betegnes den stadig som en af de bedste.

Venlig hilsen

Klaus U. Jensen

Fra : Ole Steiness

Dato : 03-08-04 22:39

Tak for tippet - det lyder billigt!

Har fået fat i bogen "Triathlon for alle" på biblioteket, men jeg må klart
have egen bog, så jeg kan holde mig motiveret og få tips i perioder, hvor
træningen synes umulig

Venligst, Ole