s: Let håndterbar og bekvem 3-hjulet cykel~
Fra : N´far

Dato : 02-08-04 07:40

HBO 1500.-

Billede i dk. binaer.

Silkeborg

Fra : Leonard

Dato : 02-08-04 09:28

"N´far" <rudiFJERNkols@mail.dk> wrote:

>HBO 1500.-

Du kan få 2 skumbananer.
Køb og salg hører IKKE til andre steder end i markedsgrupperne, uanset
hvor interessant du ellers synes det må være for denne gruppes læsere.

--
Thomas Leonard Gertz - http://ryk.dk
Brug Tilgængelighedsbasen,

Fra : Preuthun

Dato : 03-08-04 16:50

> Du kan få 2 skumbananer.
> Køb og salg hører IKKE til andre steder end i markedsgrupperne, uanset
> hvor interessant du ellers synes det må være for denne gruppes læsere.

Sådan!
Det går sandelig hurtigt for de skriftkloge og de rettroende, at komme på
banen. Forbandet være farisærerne, samaritanerne og filistrene (alle os
andre).

mvh.
Preuthun

Fra : strid

Dato : 04-08-04 07:58

Uanset hvad vej du vender det så har han faktisk ret!

Enig at det er surt nogen gange men sådan er det

Astrid

Fra : Preuthun

Dato : 04-08-04 22:27

> Uanset hvad vej du vender det så har han faktisk ret!
> Enig at det er surt nogen gange men sådan er det
> Astrid

Jeg taler ikke imod, at han har ret. Men, hvorfor ikke f.eks skrive til
således til manden:

Tak for tilbudet. Det er der sikkert mange, der er glade for at få. Men en
anden gang du har noget til salg, vil jeg bede dig benytte et af
markedsgrupperne. F.eks. i "dk.marked.privat.cykel" eller
"dk.marked.privat". Der er også mulighed for at annoncere gratis i
netudgaven af Den Blå Avis eller for den sags skyld i "Gul og gratis".
Denne nyhedsgruppe beskæftiger sig kun med debat og informationer...osv.

Mvh. Jan Preuthun

Fra : Leonard

Dato : 05-08-04 10:19

"Preuthun" <preuthun@FJERNDETTEemail.dk> wrote:

>Jeg taler ikke imod, at han har ret. Men, hvorfor ikke f.eks skrive til
>således til manden:

Jeg kan ikke se at jeg har fornærmet manden, den med skumbananerne
bruges ofte i andre af de grupper jeg læser i.

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 05-08-04 10:42

Leonard wrote:

> Jeg kan ikke se at jeg har fornærmet manden, den med skumbananerne
> bruges ofte i andre af de grupper jeg læser i.

Enig.
Og salgs-annoncer hører jo altså til i dk.marked.*

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 05-08-04 14:27

Leonard skrev:

>Jeg kan ikke se at jeg har fornærmet manden,

Hvordan er hans muligheder for at få krisehjælp til at bearbejde sit
trauma?
--
Kaj Svenningsen

Behandl dig selv som du vil behandles af andre.

Fra : Leonard

Dato : 05-08-04 15:08

Kaj Svenningsen <news@kajsvenningsen.dk> wrote:

>Hvordan er hans muligheder for at få krisehjælp til at bearbejde sit
>trauma?

Hva' f....n er du ikke død endnu?

Tjah, det er hylesvært at få fat i en psykolog nu om dage, så de
muligheder er nok meget ringe ... men han må jo få 2 skumbananer, så
har han da lidt at trøste sig med.

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 05-08-04 18:52

Leonard skrev:

>Hva' f....n er du ikke død endnu?

Ik' helt.
Jeg siger det da til jer, når det er sket.