Trampolin.
Fra : Henrik Lumholdt Søre~

Dato : 23-07-04 20:33

Hej,

En dansk trampolinspringer kom for et års tid eller to siden alvorligt til
skade under en turnering i Canada. Jeg kan desværre ikke huske hans navn,
ved nogen her i Ng tilfældigvis hvordan det gik ham, det var en temmelig
alvorlig ulykke som jeg husker det.

Vh. Pernille

Fra : Rundude

Dato : 24-07-04 09:09

Mad sejerø jørgensen blev den 25/3-2003 lammet fra halen og nedefter - kan
dog ikke huske om han kan bruge armene, men mener det ikke.
Det skete i Toronto, Canada da han, efter et fejlspring, landede direkte på
halsen og brækkede den....

Mvh
Rundude aka Kenneth

"Henrik Lumholdt Sørensen" <Henriklumholdt@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:SJdMc.549$574.174@news.get2net.dk...

Fra : Henrik Lumholdt Søre~

Dato : 24-07-04 21:08

Hej Rundude aka Kenneth,

Tak for dit svar, jeg har fundet lidt infos på ham på nettet fordi du kendte
hans navn. Desværre er der kun gamle data fra tiden lige efter ulykken, så
det fremgår ikke hvordan det går ham nu. Men med et brud på 5 og 6
halshvirvel er det nok meget begrænset førlighed han har tilbage desværre.
Tak endnu engang

Hilsner Pernille