Motionspartner på Amager søges
Fra : Jacob Olsen

Dato : 21-07-04 19:52

Til squash i FitnessDK amager.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 22-07-04 12:35

Jacob Olsen wrote:
> Til squash i FitnessDK amager.

uuuh hvilket niveau? Jeg har kun spillet squash 2-3 gange og det er
flere år siden..

Men efter jeg er stoppet med min håndbold, så kunne jeg godt trænge til
noget andet sport..

Mikael

Fra : Jacob Olsen

Dato : 22-07-04 13:02

Jamen jeg har aldrig prøvet squash.. men det ser bare spændende ud hehe...

Fra : Mikael Schøler

Dato : 22-07-04 14:01

Åååh jamen dog..

De få gange jeg prøvede det, syntes jeg det var sjovt men også pænt
hårdt. Det er ihvertfald hårdere end anden sport jeg har prøvet.

Så jeg tror man skal nuppe et par træningsrunder med lånte ketsjere og
bolde inden man beslutter sig fast for at dyrke den.

Nu kender jeg ikke forholdene på FitnessDK, men andre steder har jeg set
man kan leje ketsjer osv..

Men jeg er da frisk nok på et spil en dag

Mikael

Fra : Steffen Stubager

Dato : 01-08-04 09:59

Heysa!

Hvor på Amager ligger FitnessDK - det mindes jeg da aldrig at have set..?

/Steffen Stubager