Skånejob/flexjob.
Fra : Crazy Camilla

Dato : 20-07-04 09:24

Hej.

Er det korrekt at man max. må tjene det dobbelte af grundbeløbet, når man
modtager højeste førtidspension efter de gamle regler?

Er der nogen begrænsning for hvor mange penge man må tjene, hvis man er i
flexjob? Jeg ved godt man ikke kan få pension og have flexjob samtidigt.

Med venlig hilsen Camilla.

Fra : Sverre Stokke

Dato : 23-07-04 17:02

"Crazy Camilla" <findes@ikke.dk> skriver:
>Er det korrekt at man max. må tjene det dobbelte af grundbeløbet, når man
>modtager højeste førtidspension efter de gamle regler?

Nej, det er ikke ulovligt at tjene penge

Men du tænker vel på noget i retning af:

http://www.flere-penge.dk/Foertidspension%20beregning%20og%20udbetaling.htm

Hilsen Sverre.

Fra : Crazy Camilla

Dato : 24-07-04 08:28

"Sverre Stokke" <sverre@enterpol.dk> skrev i en meddelelse
> "Crazy Camilla" <findes@ikke.dk> skriver:
>
> Nej, det er ikke ulovligt at tjene penge
>
> Men du tænker vel på noget i retning af:

> [...]

Hej.

Tak for linket, men jeg forstår ikke et muk af det.
Jeg har brug for at vide præcis hvor mange penge jeg må tjene, før det
begynder at få konsekvenser, samt hvilke konsekvenser det får.

Med venlig hilsen Camilla.

Fra : cybs

Dato : 25-07-04 00:51

"Crazy Camilla" <findes@ikke.dk> skrev:

(snip)
> Jeg har brug for at vide præcis hvor mange penge jeg må tjene, før det
> begynder at få konsekvenser, samt hvilke konsekvenser det får.

Hej Camilla!

Det tror jeg ikke nogen af os kan svare på, da det afhænger
af din situation. Men så vidt jeg ved er helbredstillægget det
første der bliver påvirket af din indtjening - dvs at du selv kommer
til at betale en større andel af medicin, briller, tandlæge, fodterapi
m.v. - hvis du altså plejer at få tilskud via helbredstillæg til disse?
Læs fx her om helbredstillæg og personlig tillægsprocent:
http://www.danmark.dk/portal/page?_pageid=34,329456&_dad=portal&_schema=PORTAL

MVH

Cybs

(X=1 for email)

Fra : Crazy Camilla

Dato : 25-07-04 10:20

"cybs" <cybsX@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> m.v. - hvis du altså plejer at få tilskud via helbredstillæg til disse?
> Læs fx her om helbredstillæg og personlig tillægsprocent:

Jamen det du har oplyst allerede har skam været brugbart.
Hvis nogen har yderligere kommentarer, vil jeg blive meget glad.

Med venlig hilsen Camilla.