Liftsystem
Fra : Crazy Camilla

Dato : 20-07-04 09:16

Hej.

Jeg har forgæves ledt efter oplysninger om følgende:

Hvordan skal loftet være konstrueret, før det kan bære et liftsystem?
Hvor stor kan/skal afstanden være fra gulvet til loftskinnen?

Hvor kan jeg finde svar på dette?

Med venlig hilsen Camilla.

Fra : Stine Hilskov

Dato : 20-07-04 11:28

> [...]
>
> Hvordan skal loftet være konstrueret, før det kan bære et liftsystem?
> Hvor stor kan/skal afstanden være fra gulvet til loftskinnen?

Ring og spørg kommunens ergoterapeut.

Hilsen Stine

Fra : Crazy Camilla

Dato : 20-07-04 13:28

"Stine Hilskov" <stine.nordlundSLET@DETTEget2net.dk> skrev i en meddelelse

> Ring og spørg kommunens ergoterapeut.
>
> Hilsen Stine

Hej.

Tror du hun ved det?
Det undrer mig meget at producenterne ikke skriver noget om det på deres
hjemmesider. I hvert fald ikke dem jeg har set.

Med venlig hilsen Camilla.

Fra : Stine Hilskov

Dato : 21-07-04 10:30

Hej Camilla.

Det burde hun vide, da det er hendes job. Der er selvfølgelig nogle der er
går mere op i deres arbejde end andre. Ellers kan hun finde ud af det, da de
har nogle specielle produktkataloger.

Hilsen Stine

Fra : Crazy Camilla

Dato : 22-07-04 04:08

> [...]
> går mere op i deres arbejde end andre. Ellers kan hun finde ud af det, da

Hej Stine.

Ja, ellers må jeg jo prøve at kontakte producenterne og spørge om de har
mere uddybende informationsmateriale.

Med venlig hilsen Camilla.

Fra : Henrik Larsen

Dato : 24-07-04 08:14

Crazy Camilla wrote:
> [...]
>
> de

> Hej Stine.
>
> Ja, ellers må jeg jo prøve at kontakte producenterne og spørge om de har

Hvis du ved hvem der har bygget dit hus/lejlighed så tag kontakt til
dem, eller gå til kommunen mon ikke de ligger inde med nogle bygnings
tegninger, kontakt evt. en arkitekt.

VH
Henrik Larsen