Windows crasher
Fra : Jes

Dato : 19-07-04 17:13

Hej jeg har et probs med min pc
Det er en
Amd barathon 2700 (2,18 ghz) på Soltek ATX athlon xp via kt400 chipset board
med 1024 Md DDR 3200 ram (2*512) Creative soundblaster live player 5,1
platinium, point of view gfx 256 Mb DDR, og BTC dvd brænder og drev.

Windows er begyndt at crashe og kommer med en blå skærm hvor den begynder
lagring at fysisk hukommelse, eller hvis jeg spiller et spil så ctår
billedet lig pludselig stille og crasher. hvad kan det være ??

Fra : Knud Berggreen

Dato : 19-07-04 18:51

On Mon, 19 Jul 2004 18:13:19 +0200, "Jes"
<j_lynggaardXxXxXxXxXxXxX@tele2adsl.dk> wrote:

>Windows er begyndt at crashe og kommer med en blå skærm

Du har spurgt i en gruppe som omhandler styresystemet OS/2 fra IBM.
Du vil nok være bedre tjent med at spørge i en gruppe der omhandler
styresystemet Windows fra Microsoft - f.eks. dk.edb.system.ms-windows

Fra : Jes

Dato : 19-07-04 20:43

Åh undskyld, prøver der

Jes