Invalideskilt(Hjernedød)
Fra : S.S.

Dato : 19-07-04 12:13

Hej NG.

Jeg var i dag ude for at en alm. bilist havde parkeret sin bil på
invalidepladsen, der var så en som havde sat et skilt i vinduesviskeren
hvorpå der var et invalidesymbol og nedenunder stod der "Hjernedød".
Skiltet så meget profesionelt ud og så spørger jeg om der er nogen her der
ved om det er skilte man kan købe og hvor ???

Det er ofte at der holder alm. biler på de få pladser som er her i byen som
er mærket med invalideplads, derfor kunne jeg godt tænke mig sådanne skilte

Hilsen Søren...

Fra : Mette

Dato : 19-07-04 14:00

Jeg tror at skiltet er hjemmelavet - jeg havde selv engang lavet nogle til
at smide på folks biler, der stod en masse som at invalidepladser var
forbeholdt dem som havde brug for det, og ikke folk der bare var dovne. Og
de skulle være glade for at de ikke havde brug for sådan et skilt etc
etc....kan ikke huske ordlyden, men hvis jeg havde været rask og fået sådan
en seddel på min forrude så havde jeg været meget flov.
Det er vigtigt at man ikke sviner folk til når man laver de her ting, vi
skal ikke synke ned på deres niveau Det samme gør sig gældende når folk
til mig brokker sig over at jeg holder på en invalideplads, folk som er
raske, så takker jeg dem fordi de gider gøre sig den ulejlighed at skælde
mig ud, men at nu har jeg skilt, etc,,,,,det tager folk ret positvit . det
nytter ikke hvis vi sviner dem til og siger at vi har skam skilt, så tør de
jo ikke sige noget en anden gang hvis en der er fræk tillader sig at holde
der.

Så alting skal gøres med et smil Så gode er vi nemlig :)

- Mette