Er der mon andre som mig? (sikkert!)
Fra : Jacob

Dato : 11-07-04 21:36

Jeg har allerede skrevet i andre NG i dag - og min email er i øvrigt
spææret grundet spam (som jeg har modtaget - ikke fordi jeg har
spammet - ingen kan sende til den og komme i kontakt med mig den vej

Jeg er 36 år - far til en pige (verdens sødeste - og jeg tror jeg
drikker lat for meget

Det er ikke fordi jeg ikke kan lade være... det er heller ikke fordi
hun (min datter) på nogen måde lider under det (med mindre jeg har
tømmermænd og ikke er helt skarp...)

Jeg eeelsker at få en øl eller to eller ti... det er jo det jeg gør
nu... min kone er udenlands.. og mens jeg skriver det kan jeg jo godt
høre at den er gal... min datter ligger oven på og sover og jeg
drikker kun så hun stadig kan vække mig... not...

Jeg er bare bange for ikke at kunne fortælle nok "historier" hvis jeg
dukkede op i AA... mon jeg virkelig er "AA matriel.."... mon nogen
kender min email og ved hvem jeg er?

Vi har snakkaet om det herhjemme og min kone er meget forstående og
nok også lidt for godtroende

Mit problem er nok at det "kørerer i familien", så ejg ved hvad man
skal sige...

Jeg ved præcis hvad jeg siger - jeg er bare i tvivl om jeg prøver at
gøre mig selv mere interessant end nødvendigt, og jeg kan jo godt lade
være hvis jeg vil....

Når jeg ellers drikker, så er ejg som regel den stiveste, måske ikkke
den der drikker mest, men den stiveste,,

Mine seneste skader:

- to trykkede riben (men det var jo også sket hvis jeg ikke havde
drukket!)
- en brækket tå (ditto)
- en brækket fortand (ditto!)

Er der en AAer der kan kende historien? Min søster er der...

Er man velkommen selvom man ikke har gemt alkohl i haven eller drukket
babersprit?

Jacob

Fra : Helen Vibelund

Dato : 12-08-04 13:33

Kære Jacob
Du altid velkommen i AA
Alle er velkommen i AA
Det er der DIG definerer om DU har et problem med alkohol.
Du behøves ikke at sige noget, men det er velset at du præsentere dig med
fornavn, når det er din tur til at sige noget.
Du kan nøjes med at lytte.
Kærligst
Michael.

Fra : Allan

Dato : 15-08-04 20:12

Ja vi er mange !!!!

Bare det man er der er godt, der har du allerede taget det største skridt. I
A.A er man velkommen til at lytte så længe man har lyst. Spring ud i det
Jacob, det gjore jeg, og har nu været ædru i 55 dage, og har det rigtigt
godt med mig selv.

Mange Hilsner
Allan - Alkoholiker