se hvilket dir man er i ?
Fra : Simon [2700]

Dato : 07-07-04 14:46

Hej,

Er der nogen der mon kender en funktion så jeg kan se hvad dir jeg er i (det
dir scriptet kaldes fra/befinder sig i) det skal bruges sådanne at jeg kan
kopiere mit script imellem dirs, uden at behøve tænke over at skulle sætte
en variable med hvilket dir jeg er i.

det skal fortrinsvist bruges på en XP platform, men hvis det virker under
redhat også er det kun et plus...

tak
mvh.Simon

Fra : Tore Aursand

Dato : 07-07-04 15:04

On Wed, 07 Jul 2004 15:45:34 +0200, Simon [2700] wrote:
> Er der nogen der mon kender en funktion så jeg kan se hvad dir jeg er i
> (det dir scriptet kaldes fra/befinder sig i) [...]

perldoc Cwd

--
Tore Aursand <tore@aursand.no>
"When you see a good idea look for a better one. You should never play

Fra : Simon [2700]

Dato : 07-07-04 16:55

> perldoc Cwd

oki :)