Danmark: Golf
Fra : Diego Feliciano

Dato : 30-06-04 07:31

Hej er der nogen der kender en link til en oversigt
for diverse åbne matcher i danmark.
Jeg kan kun finde en over 2003 men det er jo for sent.

Jeg kan kun tilslutte mig at der kom en dk.sport.golf
gruppe, det er jo heldigvis en folkesport nu.

DF

Fra : Jakob M

Dato : 01-07-04 15:32

Diego Feliciano wrote:
> Hej er der nogen der kender en link til en oversigt
> for diverse åbne matcher i danmark.

Desværre ikke.

> Jeg kan kun tilslutte mig at der kom en dk.sport.golf
> gruppe, det er jo heldigvis en folkesport nu.

Klart.

Mvh
Jakob

Fra : The Grif

Dato : 06-07-04 06:28

> Hej er der nogen der kender en link til en oversigt
> for diverse åbne matcher i danmark.
> Jeg kan kun finde en over 2003 men det er jo for sent.

Den er her,
http://www.golfonline.dk/matcher/aabnematch.asp?kat=Matcher
har selv ledt efter den længe.
Den er kommet "lidt" sent må jeg sige.
Lidt ærgelig at den ikke er opdelt i landsdele som 2003
Hvis der er nogen der finder en der er bedre vil jeg meget gerne
have det link , så kan det være at man kan nå det næste sæson.

> Jeg kan kun tilslutte mig at der kom en dk.sport.golf
> gruppe, det er jo heldigvis en folkesport nu.

Enig

--
Mvh.....
<<< Lasse The Grif >>>