Nordjysk klub for § 76 + §77 brugere og hj~
Fra : Lotte M

Dato : 29-06-04 12:47

For nogen tid siden nævnte jeg vist, at en nordjysk klub for brugere
og hjælpere så småt var ved at komme i gang.

Der har nu været afholdt et par arrangementer og klubben har fået en
hjemmeside: http://www.kbh-nord.dk

Klubben er etableret udfra stumperne af den tidligere Aalborg-klub, så
første delmål er at få kontakt til brugere og hjælpere i kommuner
udenfor Aalborg, desuden at få viden om de forskellige kommuners
praksis hvad hjælperordningerne angår.

Har nogen af jer kendskab til andre klubber, udover Århus brugerklub
og klub øst?
--
Mange hilsner
Lotte M

http://www.lotte-m.dk

Fra : Leonard

Dato : 29-06-04 13:04

Lotte M <post@lotte-m.dk> wrote:

>Der har nu været afholdt et par arrangementer og klubben har fået en
>hjemmeside: http://www.kbh-nord.dk

Uheldigt domænenavn.
Jeg læser det som København Nord og det er det jo langtfra
--
Thomas Leonard Gertz - http://ryk.dk
Brug Tilgængelighedsbasen,

Fra : Lotte M

Dato : 29-06-04 17:03

Leonard <nospam@invalid.invalid> skrev:

>Uheldigt domænenavn.
>Jeg læser det som København Nord og det er det jo langtfra

*Grin* - jeg er fra "øen" og læste det på samme måde, men nordjyder er
tilsyneladende kjøwenhavnerblinde Personligt ville jeg foretrække
at foreningen hed Bruger-hjælperklubben Nord, det synes jeg er mere
mundret og domænet bhk-nord ville passe fint, men ingen tænkte i den
retning da ved
--
Mange hilsner
Lotte M